کد خبر: ۱۶۳۱۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد اعلام کرد که براي درخشش دو ستاره تيمش در کنار يکديگر ترکيبي خواهد يافت.
کارلو آنچلوتي مطمئن است که ترکيبي پيدا خواهد کرد که دو نفر از بزرگ‌ترين ستاره‌هايش يعني کريستيانو رونالدو و گرت بيل در کنار هم بدرخشند.

به نقل از فارس،وي در گفت‌و‌گويي با سايت يوفا اظهار داشت: روي سيستمي کار مي‌کنيم که بيشترين کار را از رونالدو و بيل بکشد. بازيکنان خوب بايد جايي بازي کنند که احساس راحتي داشته باشند.

وي ادامه داد: بيل بازيکن بسيار سرعتي است و مي‌تواند از اين مزيت استفاده کند. علاوه بر اين کنترل توپ و شوت‌هاي بسيار خوبي دارد. او بازيکني استثنايي است. مطمئنم که کارش را عالي انجام خواهد داد.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: بازيکنان بسيار جنگنده هستند و ترکيب متعادلي داريم. مخلوط بسيار خوبي از تجربه و کيفيت و بازيکناني با روحيه بالا داريم. تيم بسيار خوبي داريم؛ از آن تيم‌هايي که براي فوتبال خوب بازي کردن بسيار مناسب هستند. رئال مادريد هميشه برندي از فوتبال را به نمايش مي‌گذارد که با تاريخچه و سنتش جور دربيايد.

آنچلوتي اضافه کرد: کارواخال مدافع راست خوبي است. به علاوه دو بازيکن جوان اسپانيايي به خدمت گرفتيم؛ ايسکو و ايارامندي که هر دو تجربه بازي در لاليگا و بازي‌هاي ملي را دارند. ايسکو در ليگ قهرمانان هم بازي کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها