کد خبر: ۱۶۳۱۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان پرسپوليس بيشتر از ما کارت زرد گرفتند و ما بهتر بوديم.
امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين استقلال در جمع خبرنگاران گفت: برنده واقعي دربي تماشاگران ما و گروه داوري بودند و کساني که زحمت مي‌کشند تا اين مسابقه را برگزار کنند اما هيچ اسمي از آنها نيست.

به نقل از فارس، وي در مورد ديدار هفته آينده مقابل ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن يک مربي حرفه‌اي دارد و در سه ديدار اخيرش دو برد و يک باخت داشته است که نشان مي‌دهد روند اين تيم رو به جلو است. شرايط ما ايده‌آل نيست، يکي از مشکلات مهم مسائل مالي است. خيلي از بازيکنان ما 6-7 ماه است که دريافتي نداشته‌اند. کادر فني هم همينطور.

وي ادامه داد: دوست دارم مشکلات زودتر حل شود بازيکنان ما تلاش و ايثار مي‌کنند و فقط 6-7نفر هستند که مبلغي پول گرفته‌اند اما يکسري از بازيکنان هم پولي نگرفته‌اند. فتح‌الله‌زاده و هيئت‌مديره تلاش مي‌کنند تا مشکلات حل شود. طبق مصوبه مجلس ساليانه 7-8 ميليارد بايد به استقلال پول داده شود اما نگاه ملي به استقلال نمي‌شود. اکنون کسي که براي ما بليت رزرو کرده مي‌گويد اگر پول ندهيد اين بليت‌ها کنسل مي‌شود، استقلال واقعاً مظلوم است.

قلعه‌نويي تصريح کرد: از رقم‌هاي آنچناني صحبت مي‌شود ولي وقتي دريافتي نباشد اين رقم‌ها فايده‌اي ندارد بازيکنان ما به خاطر استقلال و مردم تلاش مي‌کنند.

سرمربي استقلال در مورد مصدومان خود در بازي با ذوب‌آهن گفت: خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده و سياوش اکبرپور را قطعاً نداريم، پژمان منتظري هم سه اخطاره است. شايد جمشيديان را هم نداشته باشيم. ذوب‌آهن مربي خوبي دارد تيم‌ها مقابل استقلال و پرسپوليس انگيزه بسيار زيادي دارند و بازي آنها مقابل استقلال و پرسپوليس با ساير تيم‌ها فرق مي‌کند.

سرمربي استقلال در مورد اينکه نظرش در مورد دربي 77 چيست، گفت: من و همکارانم فيلم بازي را دو سه بار ديديم براي ما طبيعي بود که آنگونه بازي کنيم زيرا دو بازيکن کليدي خود را از دست داده بوديم در نيمه اول هم سياوش اکبرپور را از دست داديم. در واقع سه بازيکن اصلي خود را نداشتيم اکبرپور، حيدري و بيک‌زاده غايب بودند اما پرسپوليس تمام بازيکنانش را داشت ضمن اينکه خلعتبري هم به اين تيم اضافه شده بود. با اين حال من از بازي استقلال در دربي راضي‌ام ما دو سه موقعيت خوب گل‌زني داشتيم.

وي تصريح کرد: دو سه بار فيلم را ديديم گردش توپ ما خوب بود و اگر قرار بود اين بازي برنده داشته باشد اين تيم ما بود که بايد برنده مي‌شد. زيرا موقعيت‌هاي گل‌زني ما بيشتر بود و آنها دو شوت از راه دور زدند که در چارچوب هم نبود.

قلعه‌نويي در مورد تلاش براي حفظ رکوردش که برخي از آن سخن مي‌گويند گفت: گردش توپ ما در دربي خوب بود تعويض‌هايمان رو به جلو بود. اينگونه نبود که يک مهاجم بيرون بياوريم و به جايش مدافع به ميدان بفرستيم. بيشتر از پرسپوليس کرنر زديم ما چهار کرنر زديم، آنها سه کرنر، آنها بيشتر از ما کارت زرد گرفتند و ما بهتر بوديم. سر جواد نکونام موقعيت مجيدي و ساموئل هم موقعيت‌هاي خوب ما بود من براي اينکه حرف و حديث‌ها تمام شود با سه مهاجم تيم را به ميدان فرستادم اما اين حکايت همان داروخانه است.

سرمربي استقلال تصريح کرد: تيم ما در مجموع بد نبود البته دو بازيکن ما در حد و اندازه خودشان نبودند که اجازه بدهيد اسم آنها را نياورم.

وي در مورد بازي فرهاد مجيدي گفت: از بازي فرهاد راضي‌ام او خوب بازي کرد البته در بازي‌هاي حساس اگر از لحظات استفاده کنيد مي‌توانيد نتيجه را تغيير بدهيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها