کد خبر: ۱۶۳۱۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دليل اين همه حساسيت دربي را نمي‌دانم اما به نظرم هواداران در اين مسئله تاثيرگذارند.
سيد مهدي سيدصالحي درباره دربي روز گذشته اظهار داشت: به نظر من حرف‌هايي را که بايد مي‌زديم بعد از بازي گفتيم در کل شما به خط دفاعي دو تيم نگاه کنيد هر دو تيم دوست داشتند که گل نخورند به همين دليل آنها با تمام قدرت بازي کردند و همين موضوع باعث شد تا فرصت‌هاي کمتري مهاجمان دو تيم به دست بياورند.

به گزارش فارس،وي افزود: در مجموع براي پايان دادن به همه حرف‌ها بايد بگويم قسمت اينطور بود که بازي با تساوي تمام شود ما زحماتمان را کشيديم و حتي بارها با مدافعان حريف برخورد داشتم اما قسمت ما اين بود.

سيدصالحي ادامه داد: من دليل اين همه حساسيت در دربي‌ها را نمي‌دانم اما به نظرم دليل اين همه حساسيت که شايد در بازي تأثيرگذار است، هواداران هستند اگر خدايي نکرده يک تيمي گل بخورد چه اتفاقي مي‌افتد و چه استرسي به هواداران و بازيکنان تيم مي‌رسد؟

سيدصالحي در پاسخ به اين سؤال که برخي هواداران حاضر بودند که حتي تيمشان ببازد ولي دربي برنده داشته باشد، گفت: من حرف شما را قبول دارم اما هواداران يار دوازدهم تيم‌ها هستند شما مي‌گوييد که شايد بازي مشکل داشت اما به نظرم پرسپوليس بسيار جسورانه بازي کرد. ما نه محتاط به ميدان رفتيم و نه ترسو.

مهاجم قرمزپوشان تأکيد کرد:‌درست است صحنه حساس و خطرناکي هم نبود اما دو تيم هم مدافعان خوبي داشتند بالاخره زدن گل اول و نخوردن گل اول در اين دربي‌ها حساس است و به نظرم همه بايد کمک کنيم در بازي‌هاي آينده با آرامش دربي قشنگ‌تري را ببنيم. اگر هواداران از ما نارحتند از آنها عذرخواهي مي‌کنيم و بايد اين بازي را فراموش و به بازي‌هاي حساس آينده خودمان فکر کنيم.

وي در پايان درباره درگيري‌هايش با بازيکنان استقلال نيز گفت: من درگيري خاصي با بازيکني نداشتم و بالاخره فوتبال است و درگيري هم پيش مي‌آمد. ما از الآن بايد به فکر بازي‌هاي حساس آينده باشيم چون چه بخواهيم يا نخواهيم دربي با مساوي تمام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها