کد خبر: ۱۶۲۸۹۳
زمان انتشار: ۲۳:۵۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
قائم‌مقام وزیر نیرو:
قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه افزایش قیمت آب و برق در نیمه دوم سال در گردش کار وزارت نیرو نیست، گفت: کار وزارت نیرو ارائه خدمات با کیفیت و ارزان قیمت در راستای ارتقای معیشت مردم است.
ستار محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود، در 6 ماه دوم سال جاری قیمت آب و برق افزایش می‌یابد، افزود: پاسخ به این سوال‌ها را باید از حوزه مربوط به آن بپرسید، اما بنده چنین موضوعی را در سیستم و گردش کار وزارت نیرو ندیده‌ام و شاید هم علت آن این است که به تازگی وارد این مسند شده‌ام.
وی ادامه داد: وزارت نیرو در حال برنامه‌ریزی و سازماندهی کارها است و حداقل بنده در جریان افزایش قیمت آب و برق در نیمه دوم سال نیستم.
محمودی در پاسخ به این سوال که اولویت کاری وزارت نیرو چیست، اظهار داشت: وزارت نیرو یک وزارتخانه بزرگ و چند سیستمی است که در حوزه آب، برق، فاضلاب و انرژی‌های نو فعالیت گسترده و برنامه‌های متعددی دارد.
قائم‌مقام وزیر نیرو ادامه داد: بنابراین باید برنامه منسجم و منظمی در چارچوب برنامه‌های بالادستی تهیه می‌شد تا به دولت و مجلس ارائه شود که وزیر نیرو در قالب قانون‌ها و سیاست‌های بالادستی برنامه‌های آب، برق، انرژی‌های نو و فاضلاب را تنظیم و تقدیم مجلس و رئیس‌جمهوری کرد.
وی اضافه کرد: این برنامه‌ها میثاق وزارت نیرو برای اجرا است، چون حرکات پایدار و مداوم و سازنده منوط به این است که در قالب یک برنامه و سلیقه در اجرای یک برنامه هماهنگ شود.
وی خاطرنشان کرد: لذا این موارد موضوعاتی است که وزارت نیرو به عنوان میثاق به آن نگاه می‌کند، تا این برنامه‌ها را پیش ببرد، بنابراین طبیعی است که خیلی از فعالیت‌ها و اولویت‌ها در داخل این موارد است و منوط به یک یا دو اولویت نمی‌شود.
وی افزود: اگر وزارت نیرو کار خود را خوب انجام دهد و به عبارتی با کیفیت بالا این خدمات را ارائه دهد کمک بزرگی به مردم در راستای سلامت و رفاه آنها خواهد کرد.
وی ادامه داد: ارائه خدمات با کیفیت و ارزان‌قیمت از جمله موارد تامین معیشت است، بنابراین هر جایی که هزینه افزایش نیابد خود می‌تواند در راستای بالا بردن معیشت مردم باشد.
محمودی گفت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم، گران شدن آب و برق را در سیستم گردش کار وزارت نیرو ندیده‌ام و این موضوع در دستور کار نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها