کد خبر: ۱۶۲۴۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم سابق پرسپوليس مي‌گويد در حال حاضر دو تيم پرسپوليس و استقلال هجومي و رو به جلو بازي مي‌کنند و اين مي‌تواند نويد دهنده يک بازي تهاجمي و جذاب از سوي دو تيم باشد.
فرشاد پيوس در حاشيه‌ مراسم تجليل از مرحوم ناصر حجازي درباره‌ برگزاري اين مراسم گفت: اين‌که در اين مراسم هنرمندان هم حضور قابل توجهي داشتند، بسيار برايم جالب بود و نشان داد هنرمندان نيز فوتبالي هستند و حضورشان قابل تحسين بود. با هم ارتباط خوبي برقرار کرديم که اميدوارم اين پيوندها ادامه داشته باشد.

به گزارش ايسنا،مهاجم سابق پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين‌گونه همايش‌ها بايد بيشتر برگزار شود و البته از کساني که در فوتبال و سينما زنده هستند بايد تقدير صورت پذيرد و اسطوره‌ها در هنگام زنده بودن فراموش نشوند و به قول معروف پهلوان زنده را عشق است.

وي درباره‌ پيش‌بيني خود از داربي هم گفت: به عقيده‌ من مسابقه‌ جذابي خواهد بود و دو تيم در حال حاضر هجومي و رو به جلو کار مي‌کنند و از همه مهم‌تر اين است که پرسپوليس از استقلال سرحال‌تر است و بازيکنانش نيز جوان‌تر و باانگيزه‌تر هستند. البته استقلالي‌ها نيز باتجربه‌اند و به نظر من هر تيمي که بتواند از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کند، پيروز ميدان است.

پيوس ادامه داد: از ته قلب دوست دارم پرسپوليس برنده‌ بازي شود ولي اميدوارم يک بازي تماشاگرپسند و جوانمردانه را از جانب دو تيم مشاهده کنيم و تماشاگران هم به بازيکنان، طرفداران حريف و داور بازي بي‌احترامي نکنند.

وي هم‌چنين عملکرد دايي در مدت حضورش در پرسپوليس را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: وي توانسته تيم را پله‌پله بالا ببرد و نتايج خوبي را براي پرسپوليس رقم بزند و اميدوارم در ادامه کار نيز تا پايان فصل موفق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها