کد خبر: ۱۶۲۴۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: قرار شده در جلسه‌اي با کي‌روش پيش سرپرست وزارت ورزش برويم و صحبت کنيم.
به گزارش فارس، علي کفاشيان در حاشيه افتتاحيه فستيوال زير 13 سال دختران گفت: با مسئولان وزارت ورزش جلسه‌اي داشتيم و در مورد بودجه تيم ملي صحبت کرديم. برنامه هاي کي‌روش را تا پايان جام جهاني داديم و آنها قول مساعد دادند تا ما را کمک کنند. قرار شد در جلسه‌اي کي‌روش هم با سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان صحبت کند و خواسته‌هاي خود را بگويد. کار خوبي است که انجام مي‌شود و انشاالله مشکل مالي تيم نيز حل شود.

وي در مورد اختلافاتي که بين برنامه‌هاي ليگ و تيم ملي وجود دارد، اظهار داشت: به هر حال بايد اين موضوع درست شود. کي‌روش مي‌گويد اگر مي‌خواهيد نتيجه بگيريد بايد برنامه‌هاي او اجرا شود و گرنه دو هفته قبل از جام جهاني بازيکنان را به من بدهند در آن صورت نتيجه نخواهيم گرفت و من هم تضمين نمي‌کنم. دعوا زود شروع شد، چند ماه تا جام جهاني وقت داريم و برنامه ها را اجرا خواهيم کرد.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه يدالله جهانبازي، عليرضا فغاني و تورج حق‌وردي به عنوان گزينه‌هاي داوري دربي معرفي مي‌شوند، خاطر نشان کرد: به هر حال 4 نفر به عنوان داوران دربي معرفي مي‌شوند. اين داوران حتما ايراني هستند، خدايي من اين موضوع را نمي‌پرسم و نمي‌دانم چه کسي انتخاب شده است. عده‌اي گفتند داور خارجي باشد اما ما تاکيد داشتيم که داور حتما ايراني باشد.

وي در مورد افتتاحيه فستيوال زير 13 سال بانوان اظهار داشت: فردا اين مسابقات شروع مي‌شود، ما براي بانوان برنامه داريم و در رده‌هاي اميد و ... تيم‌هاي مختلف را تشکيل مي‌دهيم و براي آنها برنامه داريم.

کفاشيان درمورد ناراحتي عليرضا منصوريان از لغو اردوهاي تيم ملي زير 22 سال خاطر نشان کرد: قرار بود اردوي آنها همزمان با اردوي تيم ملي باشد اما با توجه به اينکه بازيکنان زير 23 سال همه عضو باشگاه‌هاي ليگ برتري هستند منصوريان نتوانست تيم خود را جمع کند، بايد هر چه سريعتر برنامه‌هاي اين تيم انجام شود و تيم خوبي آماده شود.

وي در مورد دلخوري‌هاي منصوريان از برنامه‌هاي سازمان ليگ گفت: منصوريان هم مي‌خواهد تيم خود را تشکيل دهد، آنها کار سختي دارند، اين موضوع بايد هماهنگ شود تا آنها هم تيم خوبي را آماده کنند.

کفاشيان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس،در مورد اينکه آيا کي‌روش قهر کرده است، عنوان کرد: ممکن است کي‌روش دلخور شده باشد، اما او قهر نمي‌کند.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آيا اسپانسر جديدي پيشنهاد داده و يا اينکه قرار است با همان اسپانسرهاي قبلي کار خود را ادامه دهد، گفت: هنوز اسپانسر جديدي نيامده بايد اين اسپانسرها بيايند تا به آنها جواب دهيم، فعلا که خبري نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها