کد خبر: ۱۶۲۴۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
پیشکسوت بین‌المللی داوری فوتبال کشور انتخاب فغانی را بهترین گزینه برای قضاوت در بازی حساس این هفته پرسپولیس و استقلال دانست.

خداداد افشاریان پس از انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دربی این هفته شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: انتظاری بیش از این هم از کمیته داوران فدراسیون فوتبال نمی‌رفت.

پیشکسوت سرشناس داوری فوتبال کشور در ادامه گفت: فغانی گزینه داوری در جام جهانی فوتبال است و همه باید به او برای موفقیت در این عرصه کمک کنند.

افشاریان افزود: حمایت از داوران خوب و امتحان پس داده وظیفه همه ارکان فوتبال به خصوص فدراسیون و کمیته داوران است و اگر در گذشته به داوران بیشتر بها داده بودیم امروز بیش از این‌ها از داوران فوتبال کشور در سطوح مختلف بین‌المللی می‌شنیدیم.

وی تصریح کرد: قضاوت بازی این 2 تیم برای هر داوری یک تجربه خوب به شمار می‌رود که فغانی پیش از جام جهانی با این تجربه می‌تواند خود را آماده قضاوت در آن عرصه بزرگ کند.

افشاریان با آرزوی موفقیت برای این داور فوتبال کشور تاکید کرد: متوجه باشیم که هرگونه اشتباهی از سوی همه به خصوص من کارشناس داوری و یا مربیان و هواداران می‌تواند در روحیه این داور برای حضور در جام جهانی تاثیر مستقیم داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها