کد خبر: ۱۶۲۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
هاشمي رفسنجاني در خاطرات سال ۶۷ از سفر مهدي و ياسر براي ديدن غار علي‌صدر به همدان خبر مي‌دهد درحالي كه امواج مردمي براي دفاع از كيان نظام به سوي غرب كشور شتافته‌اند.

به گزارش  فارس، نويسنده وبلاگ لحظه به لحظه از سياست در بازخواني بخشي از تاريخ و خاطرات هاشمي رفسنجاني نوشت:اين روزها با خاطرات مربوط به پذيرش قطعنامه ۵۹۸ درتيرماه سال ۱۳۶۷ همزمان است.

در آن ايام از يك سو با پذيرش قطعنامه ازطرف حضرت امام (ره) – كه ياد و خاطرش هميشه جاودان باد- و از سوي ديگربا طمع ورزي استكبار و سوء استفاده ديكتاتورعراق ازشرايط ويژه آن زمان و حمله به تاسيسات براي كسب امتيازبيشتر و زياده خواهي درمذاكرات آتش بس، به يكباره نظام و جهان با حضور چشمگير و حيرت آور نيروهاي مردمي در قالب بسيج عمومي در جبهه ها در مقابله با تهديدات عراق و مقابله با حملات آنها روبرو شد
نويسنده وبلاگ لحظه به لحظه از سياست نوشت: با يادآوري خاطرات آن زمان شاهد حضور خيل عظيم جوانان در حمايت از بنيانگذار جمهور اسلامي ايران و نگهباني از دستآوردها ي انقلاب و نظام بوده‌ايم . اين در حالي است كه در همان ايام براساس خاطرات هاشمي درسال ۶۷ مهدي و ياسر هاشمي براي ديدن غارعليصدربه همدان سفركرده بودند. البته اين خيلي جاي تعجب ندارد، چرا كه همزمان با فتنه ۸۸ و هجوم همه جانبه استكبار به جمهوري اسلامي ، شاهد سفرهاي بستگان هاشمي در قالب تفريح و فرار بوده ايم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها