کد خبر: ۱۶۲۱۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: درست است اين ديدار هم سه امتياز دارد اما دربي براي هواداران 30 امتيازي است.
حنيف عمران‌زاده در مورد ديدار دربي گفت: ما هفته قبل شکست خورديم اما مطمئناً نتيجه اين ديدار هيچ تأثيري در دربي ندارد. مي‌گويند دربي سه امتياز دارد اما براي هواداران اين مسابقه 30 امتيازي است و اميدوارم بازي روز جمعه به نفع ما باشد و برنده شويم.

وي افزود: شنبه با استقلال خوزستان بازي کرديم در اين ديدار خوب عمل کرديم اما بعد از خوردن گل شيرازه تيم‌مان به هم ريخت. هوا هم آن روز بسيار گرم بود و ان‌شاءلله روز جمعه جبران مي‌کنيم.

عمران‌زاده در مورد اينکه آيا مشکلات مالي استقلال مي‌تواند در دربي تأثيرگذار باشد، اظهار داشت: در اين بازي تأثيرگذار نيست چرا که دربي براي هواداران مهم است و بازيکنان تمام تلاش خود را مي‌کنند. شرايط خوب نيست اما اين ديدار از تمام بازي‌ها جداست.

وي در مورد اينکه محمدرضا خلعتبري براي استقلال کري خوانده است، چه صحبتي دارد، گفت: او گفته اگر پنج دقيقه هم بازي کند گل مي‌زند و من هم به شوخي چيزي گفتم. خلعتبري هم اين حرف را به شوخي زده است بعد از پنج سال در استقلال حضور دارم کري‌اي ندارم جوان‌هاي پرسپوليس کري خواندند و چون سال اول‌شان است که در دربي بازي مي‌کنند انگيزه زيادي دارند. ياد خودم مي‌افتم که سال 87 يا 88 کري‌ مي‌خواندم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها