کد خبر: ۱۶۲۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز پنج شنبه ششم مرداد ماه در قالب همایشی سراسری با سخنرانی حضرت علامه مصباح یزدی و حضور شخصیتهای علمی، معنوی و سیاسی کشور ، و با صدور بیانیه ای در تهران اعلام موجودیت خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، طبق برنامه ریزیهای قبلی، قرار بر این بود تا این همایش پنج شنبه هفته گذشته برگزار گردد امّا بدلایلی از جمله تداخل با سفر عمره یکی از بزرگان علمی، اخلاقی و تاثیر گذار کشور که در تشکیل و حمایت معنوی از این جبهه نقش بسزایی داشته است ، این همایش به پنج شنبه آتی موکول شد.


بنابر گزارشات رسیده ، در این همایش سراسری، علاوه بر حضور حضرت علامه مصباح یزدی و سخنرانی وی، شخصیتها و بزرگانی چون حضرت آیت الله خوشوقت، آیت الله یزدی، حجت الاسلام آقاتهرانی، حجت الاسلام روح‌الله حسینیان، حجت الاسلام پناهیان، غلامحسین الهام، صادق محصولی، حجت الاسلام رسایی، علی‌اصغر زارعی، مهدی كوچك‌زاده، سردار كوثری و تعداد زیادی از شخصیت‌های مطرح سیاسی و اخلاقی کشور حضور خواهند داشت.

در این جبهه افرادی از همكاران قبلی دولت‌های نهم و دهم، برخی اعضای فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس، بعضی از اعضای قرارگاه عمار و بسیاری از شخصیت‌های مطرح سیاسی کشور که در قبال جریان فتنه و سایر جریانات انحرافی مواضع شفافی داشته اند، حضور دارند.

 گفتنی است، مؤسسین این جبهه چندی پیش با حضرت علامه مصباح یزدی، حضرت آیت‌الله خوشوقت و حضرت آیت‌الله یزدی دیدار و گفتگو داشته اند.

 همچنین اعضای این جبهه پیشنهاد كرده‌اند كه روح‌الله حسینیان نیز به عنوان نماینده این جبهه به كمیته 3 نفره اضافه شود.

 رابطه با خدا بر اساس اخلاص، رابطه با ولی خدا بر اساس تبعیت و رابطه با مردم بر اساس صداقت و خدمتگزاری، مرزبندی با فتنه 88، مرزبندی با گروه انحرافی و مرزبندی با خواص مردود، جزء شاخصه‌های اصلی مؤسسین جبهه پایداری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها