کد خبر: ۱۶۲۰۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
جملات قصار كي روش؛
در فوتبال قاره آسیا این یک قانون است. وقتی یک اشتباه کردی، همان اشتباه حتماً باید تکرار شود! اگر دو سال اشتباه کردی، سال سوم باز همان کار را تکرار می‌کنی و البته برای سال چهارم!
سايت گل – كارلوس كي روش به سيم آخر زد و در مصاحبه اي تند با تهديد جدي سران فدراسيون فوتبال درباره مشكلاتش با آنها و برنامه ريزي ليگ و ... گفت.كي روش در مصاحبه با خبرآنلاين البته به غير از تاختن به تاج برخي اشخاص را هم از حملاتش بي نصيب نگذاشت تا با برخي از منتقدانش روي رينگ بوكس برود. حرف هاي اخير سرمربي تيم ملي  پر از جملات قصار و كنايه بود كه به برخي از آنها را از لابه لاي حرف هايش بيرون كشيده ايم:
- من زیاد نگران این نیستم که چه کسی خواب صندلی‌‌ام را می‌بیند. من اصلاً مشکلی ندارم که قلعه‌نویی یا دایی یا هر مربی دیگری الان به جای من مشغول کار شود.
- در قرارداد من چیزی درباره جنگ و کلنجار با مدیران باشگاه‌های سپاهان یا استقلال یا مربیان باشگاه‌های دیگر لیگ نوشته نشده .اگر قرار است با «افراد» بجنگم، این بند را به قراردادم اضافه کنید و پولش را هم بپردازید.
- حرف زدن با مدیران مختلف باشگاه‌ها درباره مسائل فنی، آن‌هم با دوستانی که هنوز اعتقاد دارند کره زمین صاف است و همه کرات به دور زمین می‌گردند، خیلی سخت است!
- آسیا قاره خیلی کوچکی است و با دو ساعت پرواز به هر نقطه‌ای از قاره می‌رسید! چون امکانات تیم‌های ما مانند باشگاه‌های بزرگی مثل رئال و بارسلونا و منچستر است که برای بازی‌ها از هواپیمای اختصاصی استفاده کنید و به هر کشوری در قاره بروید!
- در فوتبال قاره آسیا این یک قانون است. وقتی یک اشتباه کردی، همان اشتباه حتماً باید تکرار شود! اگر دو سال اشتباه کردی، سال سوم باز همان کار را تکرار می‌کنی و البته برای سال چهارم!
- چون شيخ قطري این برنامه را ریخته، باید همه جلویش تا کمر خم شوند و برایش دست تکان دهند و کسی اصلاً جرأت ندارد که بگوید این برنامه اشتباه است! اشتباه که نه، یک برنامه افتضاح است.
- اگر من رونی، نیمار یا مسی را داشتم، 6 هفته برای ساختن تیمم زمان می‌خواستم؟ اگر بازیکنی مثل گرت بیل داشتم که رئال 100 میلیون یورو برایش می‌دهد، برای ساختن او 6 هفته زمان می‌خواستم؟
- پولادی با یک مشکل کوچک، اسیر یک دوره درمان طولانی شد. یک پزشک با اشتباه بزرگش، این بازیکن را کشت. این اتفاق اگر در اروپا می‌افتاد، این پزشک احتمالاً زندانی می‌شد.
- بازيكنان تیمی در لیگ بلژیک که مطمئن هستم شما یک بازیکن آنها را نمی‌شناسید 12 کیلومتر می‌دوند و ما به سختی 8 کیلومتر!
- تاج می‌خواهد این قدر بازی‌ها را فشرده برگزار کند که همه بازیکنان یا بمیرند یا مصدوم شوند!
- هادی عقیلی به تیم‌ملی پشت کرد. پاداش این کارش چه بود؟ قرارداد خوب، حقوق مکفی و خوب و بازی لذتبخش در لیگ ایران. یک نفر آمد رأی کمیته انضباطی را عوض کرد. چطوری این اتفاق افتاد و چرا این اتفاق افتاد؟ چه کسی این کار را کرد؟ هادی که پشتش را به تیم‌ملی کرد با پول قراردادش می‌توانست 3 تا 4 اردوی ما را پوشش دهد. راستی آقای رحیمی دوست ندارند به این واقعیت‌ها بخندند؟
- قبل از بازی ایران و کره ما بازیکنانی داشتیم که وقتی وارد زمین شدند، مثل توریست‌ها ایستاده بودند وسط زمین و داشتند با هیجان برای خانواده‌هایشان عکس یادگاری می‌گرفتند چون سابقه و تجربه بازی‌هایی به این مهمی را نداشتند
- فکر کن حریف ما آرژانتین باشد. در آن شرایط 5 یا 6 بازیکن ما اصلاً به بردن بازی فکر نمی‌کنند. چون همه فکر و ذهن این بچه‌ها به لباس مسی است. اینکه کدام‌شان در پایان بازی می‌تواند سریع‌تر بدود و خودش را به مسی برساند و پیراهن مسی را از او به یادگار بگیرد. با
- نمی‌خواهم جای ایویچ باشم جایی که بدون حق و حقوق دارم کار می‌کنم و یک هفته مانده به جام‌جهانی‌ عذرم را بخواهند و بگویند به سلامت!
- شما فکر می‌کنید برای چه آن‌طور سخت با یوگسلاوی مبارزه کردید و به خاطر زحمات کدام مربی آمریکا را بردید؟
- کره‌شمالی که آمد در جام‌ جهانی‌ از پرتغال 7 گل خورد، چه شد؟ تازه اگر شما 15 روز قبل از جام‌جهانی‌ شروع کنید، مثل کره‌شمالی جام‌جهانی‌ 2010 هم نخواهید شد چون این تیم مقابل برزیل بسیار آبرومندانه بازی کرد.
- چند سال قبل و بعد از 6 هفته اردوی آماده‌سازی بازيكنان تيم ملي فقط 8 تا 9 کیلومتر در هر بازی دویده بودند؛ اما همان زمان بازیکن من یعنی پارک که در منچستر بازی می‌کرد، بیش از 13 کیلومتر می‌دوید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها