کد خبر: ۱۶۱۹۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به تحولات سوريه و حمله احتمالي آمريکا به اين کشور،‌گفت: سوريه هيچ‌گاه در برابر تجاوزات غرب سکوت نخواهد کرد،‌ همچنين " حزب‌الله" نيز به عنوان نيروي مقاومت در منطقه اجازه تجاوز به خاک سوريه را نخواهد داد.
"احمد شوهاني" نماينده مردم ايلام،‌ شيروان،‌ چرداول، ايوان و مهران در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به تحولات سوريه و حمله احتمالي آمريکا به اين کشور اظهار داشت: حمله احتمالي آمريکا به سوريه نه‌تنها پيامدهاي خطرناکي براي اين کشور به‌همراه دارد، بلکه خلاف قوانين و مقررات بين‌المللي است.

وي در ادامه افزود: غرب و رژيم صهيونيستي از صحنه‌گردانان اصلي جنگ و نزاع در سوريه هستند؛ آن‌ها با حمايت‌هاي مالي،‌ نظامي‌ و فکري به معارضين در تلاش براي از بين بردن ساختار سوريه هستند که خوشبختانه با حمايت مردم اين کشور از نظام‌شان اين امر تاکنون محقق نشده است.

نماينده مردم ايلام با تاکيد بر اينکه تبعات حمله نظامي غرب به سوريه سنگين خواهد بود‌، تصريح کرد: سوريه هيچ‌گاه در برابر تجاوزات غرب سکوت نخواهد کرد،‌ همچنين " حزب‌الله" نيز به عنوان نيروي مقاومت در منطقه اجازه تجاوز به خاک سوريه را نخواهد داد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: اگر دولت سوريه از پايگاه اجتماعي مردمي برخوردار نبود،‌ تاکنون تبعات تجاوزات معارضين اين کشور موجب سرنگوني نظام مي‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها