کد خبر: ۱۶۱۸۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۵۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌هاي رويانيان و مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس واکنش نشان داد.
محمد سررشته‌داري،‌مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس  گفت:  از آقاي رويانيان حرف‌هايي به جز اين انتظار نمي‌رود! به هر حال ايشان فوتبالي نبودند و اصلا عجيب نيست که فرمول و لگاريتم امتيازدهي در رنکينگ فيفا را هم زير سوال ببرند.

به گزارش سايت باشگاه استقلال، وي ادامه داد: صعود و سقوط تيم‌ها در رنکينگ تابع فرمول مشخصي است که بستگي به تعداد بازي‌ها و پيروزي‌هاي يک تيم دارد.

استقلال در سه سال اخير حضوري مداوم در ليگ قهرمانان آسيا داشته که از همين حيث تعداد بازي‌ها  و بردهايش هم مشخص است. اصولا فکر مي‌کنيم که يکي از دلايل 446 شدن پرسپوليس  همين تفکرات دوستان پرسپوليسي و در واقع، ندانستن‌هاي‌شان است.

ما انتظار داشتيم رکوردي را که استقلال به عنوان اولين تيم ايراني در رنکينگ باشگاه‌هاي جهان شکسته و در بهترين رتبه تاريخي باشگاه‌هاي ايراني ايستاده توأم با تبريک ديگر باشگاه‌هاي داخلي باشد.

تفاوت مديريت استقلال و پرسپوليس  در همين موارد است وقتي علي دايي آقاي گل جهان شد دکتر فتح‌الله‌‌زاده به وي تبريک گفت و البته اظهار داشت که به ايراني بودن خود افتخار مي‌کند. همان ساز و کاري که علي دايي را آقاي گل جهان کرده الان استقلال را به رتبه 85جهان رسانده منتهي حسادت آنقدر جلوي چشم دوستان را گرفته که حتي نمي‌توانند به عنوان يک ايراني خوشحال شوند يا تبريک بگويند. در اين بين فقط کم مانده بود که دوستان پرسپوليسي براي توجيه عدم موفقيت‌ها و شکست‌هاي‌شان در تمام جام‌ها، فيفا را زير سوال ببرند که خدا را شکر اين کار را هم کردند! البته اين اتفاق موجب مي‌شود تا بقيه زير سوال بردن‌هاي‌شان نيز بي‌ارزش شود.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال همچنين درخصوص اظهارات مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس  يادآور شد: متاسفانه اين موضوع تبديل به عادت شده که به هنگام باخت‌ها خصوصا براي تيم پرسپوليس  که طي چهار سال گذشته شرايط بدي را تجربه کرده است کج بودن زمين تبديل به بزرگترين بهانه شود.

يک برد تصادفي، دو برد تصادفي، يک قهرماني تصادفي، يک يا دو صعود آسيايي تصادفي، مگر  مي‌شود استقلال  بازي‌هاي خود را در ايران و آسيا با موفقيت پشت‌سر بگذارد اما هميشه در مظان اتهام واقع شود اين اتهامات تاريخ مصرف داشت که بعد از رنکينگ فيفا و همين‌طور بازي‌‌هاي بين‌المللي استقلال در سطح قاره  رنگ باخت.

به نظرم پرسپوليسي‌ها  به جاي اين بهانه‌جويي‌ها در طي چهار سال گذشته مي‌بايست معايب خود را مي‌شناخته و حل مي‌کرده نه اينکه چهار سال ببازند و مدام بهانه جور کنند.

 سررشته‌داري در پايان تصريح کرد: ادله‌اي که در مورد مسائل داوري آورده‌اند کاملا غلط است و حالا ديگر حتي خواجه‌حافظ شيرازي هم مي‌داند که اينها بهانه‌هاي دوستان براي شکست‌هاي‌شان مي‌باشد. در خصوص مسئله دوپينگ هم که پاک بودن بازيکنان استقلال به اثبات رسيد بايد بگوييم که اگر برحقيقت داشتن اين مسئله يقين داشتيد چه طور اقدام به جذب يکي  از آن بازيکنان مدنظر کرديد که در حال حاضر در تيم شما توپ مي‌زند!؟

 کاش اندکي بيشتر به آمار رجوع کنيم نه اينکه آنچه خود مي‌پنداريم  را دليل بدانيم و در موردش حرف بزنيم آمار اشتباهات داوري همين امسال هم دوباره به سود پرسپوليس بوده است.

 اما اينجا در استقلال کسي به اين مسائل توجهي نمي‌کند. معايب خودمان را بيشتر از اشتباهات داوران آناليز مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها