کد خبر: ۱۶۱۸۸۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
بازيکن ملي پوش استقلال در مقابل همنام خود در دقيقه 10 بازي با برخوردي که با بازيکن حريف داشت از ناحيه بيني دچار شکستگي شد تا سه گانه خود را در مصدوميت در اين چند هفته کامل کند.
هاشم بيگ زاده بازيکن تاثير گذار و متعصب استقلال دربي را از دست داد اما مي خواهد مثل يک هوادار تيمش را تشويق کند. مصاحبه سايت گل را با هاشم بيگ زاده بخوانيد.

از بازي با استقلال خوزستان بگو؟

واقعاً بازي سختي بود و حريفمان آمده بود تا امتياز بگيرد چرا که با چند باختي که آورده بودند واقعاً تحت فشار بودند و روبروي ما با تمام وجود تلاش مي کردند.البته من که در دقيقه 10 مصدوم شدم و نبودم اما فيلم بازي را که ديدم تيممان را مستحق باخت نديدم.

چطوري مصدوم شدي؟

در يک صحنه بلند شدم که توپ را بزنم که با برخورد سر حريف با بيني ام مواجه شدم و اين اتفاق برايم افتاد.از ناحيه بيني دچار شکستگي شدم و فکر کنم بايد جراحي کنم.

فکر کني يا قطعا جراحي مي خواهد؟

جرا حي مي خواهد اما شايد عمل اصلي را به بعد از جام جهاني موکول کنم و فعلاً فقط شکستگي آن را جا بندازم.

ناراحتي که بيني ات شکست؟

خب آدم برايش مصدوميت برايش به وجود مي آيد ناراحت مي شود اما باور کنيد باخت به استقلال خوزستان ناراحتي ام را دو چندان کرد و بيشتر اعصابم را خورد شد.

دربي را که قطعاً از دست دادي؟

بله؛ قسمت اينطور بود که اين اتفاق بيفتد و در دربي نباشم اما قطعاً مثل يک هوادار تيمم را تشويق مي کنم و براي بردن تيمم دعا مي کنم و از خدا مي خواهم که بازي را ببريم.

فکر مي کني چه نتيجه اي پيش بيايد؟

نتيجه دست خداست،اما بچه هاي ما با وجود امير قلعه نوعي فقط براي بردن به زمين مي روند و مي خواهند که 3امتياز را کسب کنند.همگي تلاش مي کنند و با تمام وجود به بردن فکر مي کنند و در نهايت نتيجه را خدا رقم مي زند.

اين سومين بار بود که در اين چند وقت مصدوم شده بودي؟

بله به نظرم چشم خورده ام (با خنده) اما از شوخي گذشته اين سومي اش بود و خدا به خير گذراند.اميدوارم هرچه زودتر خوب شوم و با تمام وجود برگردم و در خدمت تيمم باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها