کد خبر: ۱۶۱۸۶۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل سپاهان امسال هم تيمش را جوري بسته که جز مدعيان قهرماني است. عليرضا رحيمي جز مديران موفق فوتبالي است و اتفاقا خودش هم زماني بازيکن سپاهان بوده است؛ البته امسال کار سختي براي قهرمان شدن تيمش در پيش دارد.
مصاحبه سايت گل را با عليرضا رحيمي مديرعامل سپاهان و عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال بخوانيد:

مسئله جباري و باشگاه به کجا رسيد؟

ما سعي مي‌کنيم اين مشکل را حل کنيم و فکر کنم به زودي هم حل شود طوري که هم سپاهان و هم مجتبي جباري ضرر نکنند و بتوانند در کنار هم به خوبي کار کنند و براي هر دوي آنها اين هم کاري مفيد باشد. مجتبي جباري بازيکن بزرگي است اما بايد اين را هم در نظر بگيريد سپاهان هم باشگاه خيلي بزرگي است که هر دو مي‌توانند در کنار هم به اين بزرگي افتخارآفريني را هم اضافه کنند.

کرانچار در تيم کمي تحت فشار است آيا مشکلي وجود دارد؟

نه خير ايشان کارش را به خوبي انجام مي‌دهد و از حمايت ما هم برخوردار است. هيچ مشکلي ندارد و ما هم از آن آدم‌هايي نيستيم که با يک باخت بگوييم مربي برود و با يک برد هم بخواهيم حرف از قهرماني بزنيم. ما يک مجموعه بزرگ هستيم که در کنار هم سعي مي‌کنيم يک باشگاه بزرگ راداشته باشيم تا بتوانيم به موفقيت برسيم و از همه مهمتر مردم اصفهان را شاد کنيم.

امسال هم تيم را خوب بستيد و مي‌توانيد مدعي باشيد؟

ما هميشه سعي مي‌کنيم که خوب نتيجه بگيريم. دنبال اين نيستيم که کري بخوانيم و بگوييم حتما اين کار را مي‌کنيم و يا فلان تيم را مي بريم ما سعي مي‌کنيم نتايج خوبي بگيريم و در راستاي موفقيت گام برداريم.

شما در مديريت سپاهان موفق عمل کرده‌ايد، اين به خاطر سابقه ورزشي‌تان است؟

قبل از هر چيز من در اين فوتبال بوده‌ام و به عنوان بازيکن در سطح حرفه‌اي براي سپاهان فوتبال بازي کرده‌ام. براي همين هميشه يک ورزشکار را درک مي‌کنم و سعي مي‌کنم در تيمم هارموني مناسب براي همکاري معين کنم. اما بعد از آن هر کس در يک باشگاه به شرح وظايف خودش عمل کند و کار خودش را انجام بدهد به مشکل برنمي‌خورد. به عقيده بنده هر کس بايد در جايگاه خودش و با توجه به شرايطي که دارد حرف بزند. اينگونه همه چيز خوب پيش مي‌رود و هيچ مشکلي هم پيش نمي‌آيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها