کد خبر: ۱۶۱۱۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
حسين هدايتي تا حدي مردد بود چرا که در اين فوتبال ضررهاي بسياري داده بود. اما تماس علي دايي با او تا حدي دل هدايتي را قرص کرد.
ورود حسين هدايتي به پرونده خلعتبري و مرتفع کردن موانع انتقال اين بازيکن به پرسپوليس سوژه اصلي در هفته اخير بود. به طوري که در اکثر محافل ورزشي اين اقدام قابل تحسين حسين هدايتي مالک سابق استيل آذين، ملوان و البته گهر زاگرس مورد بحث قرار گرفت. اما آنچه در اين ميان اهميت داشت، اصل ماجرا و نحوه ورود حسين هدايتي به اين پرونده بود.


اما در جريان چگونگي ورود هدايتي به پرونده خلعتبري، حسين محمدي يکي از نزديکان حسين هدايتي که از نزديک شاهد رايزني مسئولان پرسپوليس و حسين هدايتي بود، اينگونه به شرح ماوقع مي‌پردازد.


* اپيزود اول
ساعت 20:30 يکشنبه بود که حسين هدايتي به من گفت که رويانيان از صبح تا حالا چندين بار با من تماس گرفته است. اما من نمي‌دانم چه جوابي به او بدهم. حتي با پيامک از من درخواست کرد تا پاسخ تماس‌هاي او را بدهم.


وقتي از هدايتي در مورد دليل تماس‌هاي رويانيان سوال کردم او گفت: «مي‌خواهند پول خلعتبري را من بدهم. راستش ديگر نمي‌خواهم در فوتبال و اصلا ورزش باشم. هر چه تا به امروز بوده ام ديگر بس است.»


من هم وقتي صحبت‌هاي هدايتي را شنيدم، به او حق دادم و گفتم که صاحب اختيار هستي و نمي‌توانم چيزي را به تو تحميل کنم. اما اين موضوع را به‌ ياد داشته باش که اين اتفاق عاقبت به خيري دارد و حتي مي‌تواني با اين اقدام خاطرات تلخ گذشته را از ذهنت پاک کني.


* اپيزود دوم
حسين هدايتي تا حدي مردد بود چرا که در اين فوتبال ضررهاي بسياري داده بود. اما تماس علي دايي با او تا حدي دل هدايتي را قرص کرد. چرا که قبل از موافقت دايي از اين نکته ترديد داشت که مبادا سرمربي پرسپوليس نسبت به اين عمل او جبهه‌گيري کند. همين موضوع سبب شد تا طي تماسي از دايي بخواهم تا به هدايتي زنگ بزند و او را از بابت نيت خيري که دارد مطمئن کند.


حرف‌ها زده شد و قرارها نيز گذاشته شد که دايي صبح (دوشنبه) حول و حوش ساعت 11 به منزل حسين هدايتي برود تا درخصوص جزئيات انتقال خلعتبري با يکديگر توافق کنند. از اين رو علي دايي زودتر از هميشه محل‌ تمرين را ترک کرد و به همراه شيريني به منزل هدايتي رفت. در کمتر از 2 ساعت همه چيز به خير و خوشي تمام شد. هدايتي موافقت خود را اعلام کرد و دايي نيز خشنود خانه او را ترک کرد.


* اپيزود سوم
نمي‌دانم، اما قدر امثال هدايتي را بايد دانست. من در اين فوتبال مويي سفيد کرده‌ام و به قولي بد و خوب‌هاي زيادي ديده‌ام. حتي به هدايتي گفتم که بد نيست بابت پولي که مي‌دهي چکي به رسم امانت از مديران پرسپوليس بگيري، اما هدايتي گفت که مگر تا به امروز براي پول‌هايي که به قصد خير و کمک‌ داده‌ام چکي گرفته‌ام. من به عشق پرسپوليس و هوادارانش اين کار را مي‌کنم و همه چيز را به آن بالايي واگذار مي‌کنم.


راستش ماجرايي که دو، سه هفته بود بلاتکليف مانده بود، درنهايت طي دو ساعت به همت حسين هدايتي جمع و جور شد. واقعا بايد قدر امثال هدايتي را در فوتبال بدانيم تا ديگر شاهد دور شدن آنها از ورزش اين مملکت نباشيم. خدا مي‌داند که نيت او خير است و حتي بابت اين کمک کوچکترين توقعي نيز از پرسپوليس ندارد.


* نكته:
در حالي رسانه‌هاي نزديک به علي پروين و محمد رويانيان قصد دارند نقش اين افراد را در پرونده پرسپوليسي شدن خلعتبري به خصوص پس از ورود حسين هدايتي پررنگ جلوه دهند که دليل اصلي اين تصميم عابر بانک فوتبال ايران، به نقل حسين محمدي عشق او به ايران و پرسپوليس بود. البته تماس دايي نزد هدايتي نيز از ارزش بالايي داشت و شايد اگر دايي ذره‌اي ترديد به تعامل با هدايتي به دل راه مي‌داد، اين اتفاقات ميمون رخ نمي‌داد.

روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها