کد خبر: ۱۶۰۹۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: «بازی در سپاهان مثل حضور در استقلال و پرسپولیس سخت است.»

598؛ هادی عقیلی درباره شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: «همه چز خوب است. تمرینات خوب پیش می رود و بازیکنان آماده بازی با داماش هستند.»

 

وی درخصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری افزود: «مجتبی جباری خودش باید توضیح بدهد که مشکلش چه بوده است. من مشکل مجتبی را می دانم اما نمی توانم بگویم. امیدوارم خودش در این باره صحبت کند اما این را بگویم که کاملا مجتبی را درک می کنم.»

 

عقیلی درباره نارضایتی برخی بازیکنان جدید سپاهان از شرایطشان در این تیم گفت: «نمی دانم چه کسانی از شرایطی که دارند ناراضی هستند اما هر چه هم که هست باید مدیران و مربیان باشگاه درباره آن صحبت کنند. سپاهان هر سال تغییرات زیادی داشته و و اگر هرسال در شروع فصل از بقیه تیم ها عقب مانده به دلیل همین تغییرات است.»

 

وی افزود: «هر بازیکنی نمی تواند در سپاهان موفق شود یا حتی در اصفهان بماند. همانطور که بازی در استقلال و پرسپولیس سخت است در سپاهان هم همینطور است. بازیکنان زیادی در سال های اخیر به سپاهان آمده اند و رفته اند. جو در اصفهان سنگین است و هر کسی نمی تواند این شرایط را تحمل کند.»

 

عقیلی با اشاره به بازی سپاهان مقابل داماش گفت: «بازی در چمن مصنوعی گیلان واقعا سخت است. این تیم هواداران پرشوری دارد و قطعا ما کار آسانی را پیش رو نداریم اما برای کسب 3 امتیاز به گیلان می رویم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها