کد خبر: ۱۶۰۸۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش 598، تسنیم به نقل از پایگاه النشره نوشت، منابع وابسته به حزب الله لبنان اعلام کردند: حزب الله در آمادگی کامل به سر می برد و سطح آمادگی خود را با نزدیک شدن ناوهای جنگی غرب و ورود آنها به دریای مدیترانه بالا برده است.

این منابع افزودند: حزب الله به دقت تحولات را با توجه به تصمیم یکجانبه کشورهای غربی -که نادیده گرفتن شورای امنیت محسوب می شود- دنبال می کند.

منابع مذکور بیان کردند: حزب الله به این موضوع دقت کافی نشان می دهد و نحوه تحرک غرب و این که هدفش ضربه تنبیه کننده نظام سوری است یا موضوع به از بین بردن توازن مربوط می شود را مورد توجه قرار داده است.

منابع حزب الله تاکید کردند: اگر آمریکا و انگلیس تصمیم به حمله نظامی به سوریه را بگیرند تا یک طرف را بر دیگری مسلط کنند حزب الله دست بسته نمی ماند.
این منابع بیان کردند: هر گونه واکنشی از سوی حزب الله به منظور منحرف کردن نگاه ها از سوریه نخواهد بود بلکه بر اساس سرنوشت مشترک است.

منابع وابسته به حزب الله افزودند: برخی گروه های لبنانی منتظر حمله نظامی غرب به سوریه هستند و در این توهم به سر می برند که تحولی این چنینی موازنه را در لبنان بر هم می زند اما این موضوعی است که رخ نخواهد داد و توهمی بیش نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها