کد خبر: ۱۶۰۷۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
بازیکن داماش گیلان از پیوستن خلعتبری به پرسپولیس اظهار خوشحالی کرد.
محمد مختاری درباره دیدار روز جمعه داماش مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل را بد آغاز کردیم، نیاز به اولین پیروزی داشتیم که خوشبختانه هفته گذشته برد خوبی مقابل گسترش فولاد به دست آوردیم.

 

وی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است ولی داماش مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند. درست است که مقابل استقلال نتیجه را واگذار کردیم ولی نمایش خوبی مقابل این تیم بزرگ داشتیم. روز جمعه هم سعی می‌کنیم با بازی خوب مقابل سپاهان، هم اولین 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم و هم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

 

بازیکن داماش درباره کسر یک امتیاز از این تیم به دلیل اتفاقات دیدار با استقلال خاطرنشان کرد: این رای قابل تجدید نظر است. این برای نخستین بار بود که هیچ توهینی در ورزشگاه نشنیدیم و تنها دقایق آخر به دلیل پنالتی‌ای که داور برای ما نگرفت عده‌ای شروع به فحاشی کردند. داور باید 2 پنالتی برای داماش می‌گرفت ولی نگرفت. با این شرایط تماشاگر چقدر می‌تواند خودش را نگه دارد و حرفی نزند؟

 

محمد مختاری یکی از دوستان صمیمی محمد رضا خلعتبری بازیکن جدید پرسپولیس است. وی در خصوص پیوستن خلعتبری به پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال شدم محمدرضا به پرسپولیس رفت. با رفتن او به پرسپولیس یاد خاطره جالبی افتادم. من ذاتا پرسپولیسی هستم اما وقتی بچه بودیم محمد رضا برای اذیت کردن من می‌گفت به خاطر تو به پرسپولیس نمی‌روم!

 

بازیکن داماش عنوان کرد: روز بازی با گسترش با محمد رضا صحبت کردم و او از پیوستنش به پرسپولیس حرف می‌زد. من هم برای او آرزوی موفقیت کردم.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها