کد خبر: ۱۶۰۶۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
قابل توجه مسئولین مجمع تشخیص مصلحت نظام:
این وبلاگ نویس این روزها به بهانه دفاع از شخصیت آقای هاشمی پشت وبلاگ خویش نشسته و مرتبا با قلمی بسیار ضعیف و کودکانه به این و آن حمله میکند. سیر قلم پراکنی های این لخت قلم، تا پیش از انتخابات به آنجا رسید که کمیته فیلترینگ وبلاگش را فیلتر نمود لکن با پیروزی طیف دکتر روحانی ، وی که خود را متکی به پناه گرفتن در یکی از اتاق های مجمع تشخیص مصلحت میداند به نام دفاع از رئیس مجمع تشخیص مصلحت مشغول توهین به مقامات رسمی کشور بوده.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پیش از انقلاب در میادین فوتبال کشور اتفاقی عجیب رخداد که ذکر آن در اینجا به انتقال پیام این بحث کمک ویژه میکند. یکی از بازیکنان لیگ برتر (لیگ برترآنزمان) چندی بود که به محض دریافت کارت زرد به داور نزدیک شده و یا یک تعظیم غرا از داور برای دریافت کارت زرد تشکر می کرد.

این درحالی بود که خطای فوتبالیست یادشده حداکثر یک کارت زرد بود و نه بیشتر. نکته ی عجیب ماجرا اینکه داورانی که مورد کرنش این بازیکن قرار می گرفتند بلافاصله کارت قرمز را از جیب درآورده و او را اخراج می کردند.

و این نکته ای بود که حیرت ناظران و تماشاچیان را بر می انگیخت.

سوال این بود: چرا یک بازیکن بخاطر خطایی که حداکثر می بایست کارت زرد بگیرد ،داور در قبال تشکر او از دریافت کارت زرد به وی کارت قرمز میدهد؟

بالاخره پس از چندبار تکرار این معمای عجیب(توسط آن فوتبالیست)، یکی ازداوران موردپرسش قرار گرفته و زبان گشود که بازیکن مذکور با راحتی خیال ازاینکه کسی صدای او را نخواهد شنید و فقط خم شدن و تعظیم او نزد دیگران از دور پیداست در لحظه ی سرفرود آوردن ، داو را به باد سخیف ترین دشنام های غیر قابل ذکر می گیرد و صدای او را غیر از داور کسی نمی شنود!

نتیجه قابل استفاده ی این ماجرا برای ادامه  ی مطلب آن است که برخی قلم به دستان امروز در فضای مجازی کشور به بهانه مجیزگویی  و یا رعایت ادب و اخلاق در مورد بعضی شخصیت ها، وقیحانه زبان به دشنام و هتک حرمت شخصیت های دیگر می کنند. این رندبازی گاهی آن چنان ناشیانه انجام می شود که همگان متوجه این مجیزگویی عریان هستند جز خودقلم بدستی که همچون آن پادشاه  بی لباس گمان دارد که لختی قلمش بر دیگران هویدا نیست.



یکی از این "لخت قلمانِ" عالمِ وبلاگ نویسی کسی نیست جز غ.ع رجایی که چندی است درراهروهای مجمع تشخیص مصلحت نظام مستقر شده و دائما در تلاش است تا وجود خود را برای آیت الله هاشمی مفید نشان دهد.

او به بهانه دفاع از شخصیت آقای هاشمی پشت وبلاگ خویش نشسته و مرتبا با قلمی بسیار ضعیف و کودکانه به این و  آن حمله میکند. سیر قلم پراکنی های این لخت قلم، تا پیش از انتخابات به آنجا رسید که کمیته فیلترینگ وبلاگش را فیلتر نمود لکن با پیروزی طیف دکتر روحانی ، وی که خود را متکی به پناه گرفتن در یکی از اتاق های مجمع تشخیص مصلحت میداند به نام دفاع از رئیس مجمع تشخیص مصلحت مشغول توهین به مقامات رسمی کشور بوده و دست برقضا عدم پیگیری های قانونی اشخاص مورد حمله را نیز بابت مصونیتِ در کنار هاشمی بودن تلقی میکند غافل از اینکه اکثریت افراد مورد توهین ،وی را کم اهمیت تر از آن میدانند که تحویل دستگاه قضا دهند.

کسی چه میداند شاید این قلم بدست خودشیفته ، خیال آن دارد تا با افزودن بر شدت دفاع های هتاکانه اش از آقای هاشمی ، در تلاش  است تا برای خود افتخار زندان رفتن بخاطر هاشمی را نیز دست و پا کند و رئیس مجمع تشخیص مصلحت را بیشتر از قبل مدیون خود نماید.

اگر چنین تحلیلی درست باشد باید گفت: این عین بی انصافی و غِش در خدمت به آقای هاشمی است.

این مطلب قصد آن ندارد تا برای ارتباط فی مابین غلام و آقای هاشمی تعیین تکلیف کند و صرفنظر از اینکه شغل وبلاگ نویسی و مجیزگویی هاشمی گفتن در ساختار نیروی انسانی مجمع تشخیص مصلحت تعریف شده است یا خیر! به حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی گزارش میدهیم که وجهه ایشان بابت رفتار نابخردانه وبلاگ نویس مجمع تشخیص مصلحت ، در حال آسیب دیدن است و برماست که دغدغه صحیح خود را به ایشان منتقل نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
كاش سابقه سيخف اين فرد را در زماني كه دربيت امام جمعه اهواز هم بود بررسي مي كرديد ادم ياد دربايان دور محمدرضا پهلوي مي افتاد
پاسخ
جعفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
ببینید چگونه به سردار همیشه سرافراز اسلام توهین و حمله کرده است :
http://gholamalirajaee.blogfa.com/post/551/%D8%A7%D8%AF%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-
پاسخ
رحیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
این آقا به قدری بی سواد و دهاتی هست که حد و حساب نداره . مدتی هم مجیز گوی ... در دبیرخانه ... بود که پرتاب شد بیرون جالب اینکه هر کسی ار دبیرخانه بیرون رانده می شود سر از دفتر رییس در می اورد مثل ...
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
۰
۱
قلم ضعیف نیاز به نگرانی نداره!! شما هم زیاد نگران وجهه حجة الاسلام!!!هاشمی نباشید از این فرصت استفاده کنید و به او حمله کنید مثل بقیه اوقات
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
رفتم وبلاگ این فرد را دیدم.
کاملا بی اخترامی هایش هویداست واون چیزی که برام جالب بود عکس نماز خواندن فوتبالست هابود.این اقا سعی میکند با خوب ومذهبی جلو دادن خودش به اظهار نظرهای جالب خودش بپردازد.از طرفی یاد دوران ابتداس اسلام افتادم که کافرانی که دلیل ومنطقی درست نداشتند به توهین ومسخره کردن پیامبرواصحاب ایشان می پرداختند
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۱۷:۵۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
یکی از این "لخت قلمانِ" عالمِ وبلاگ نویسی کسی نیست جز غ.ع رجایی............ارتباط فی مابین غلام و آقای هاشمی!!!!!!!! ع؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
تهراني
-
۰۷:۱۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
اوشكولا !
حالا كه بر عليه غلام علي حزب اللهي ها را تحريك كرده ايد اقلاً بهشون تذكر بديد كه فحش ناموس و اراجيف بهش نگويند و آبروي ما را بنرند.
فرهنگ نقد را هم ياد بگيريد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
اولا که آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی نیستند که شخصیت بزرگوارشون بخواد با چیزی آسیب ببینه و محبوبیت ایشان نزد مردم واقعا بالاست . و دوما که شما خودتون چند ساله که به اکثر شخصیتهای اصیل انقلابی و علل الخصوص نزدیک به حضرت امام (ره) توهین می کنید و اتهام میزنید و می گویید سند دارید اما از دادن سند هم عاجز هستید بعدش از آقای رجائی انتقاد میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلا توهین به اشخاص محکوم است اما یادمان نرفته که شما هم در این چند ساله کم ناروا و توهین نکردید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها