کد خبر: ۱۵۹۸۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست استقلال با انتقاد از تعويق نيفتادن ديدار تيمش برابر راه‌آهن مي‌گويد با يک روز تاخير در بازي‌هاي استقلال، هيچ اتفاق خاصي نمي‌افتاده است.

ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره ديدار تيمش برابر بوريرام تايلند، گفت: قاعدتا هر چه گل بيشتر مي‌زديم، بهتر بود. تنها يک نيمه ديدار ما برابر بوريرام پايان يافته و نيمه دوم که در تايلند خواهد بود، بسيار دشوارتر است. تيمي که در تهران آنقدر دويد، در تايلند بيشتر مي‌دود. از سويي ديگر شرايط آب و هوايي و تايلند هم کار را تا حد زيادي سخت مي‌کند. با اين حال ما چند روز زودتر به تايلند خواهيم رفت و تلاش مي‌کنيم از لحاظ بيولوژيک خودمان را تطبيق دهيم. در هر حال استقلال اگر مي‌خواهد ستاره سومش را بگيرد، نبايد هراسي از اين جهات داشته باشد و در تايلند هم به کمک خدا مي‌تواند موفق باشد.
 


او در پاسخ به اين سوال که بالاخره استقلال يکشنبه بايد به ميدان برود يا خير؟ بيان کرد: متاسفانه فردا بايد به ميدان برويم. معناي نگاه ملي را هم ديديم. عده‌اي هم تازه به فوتبال آمده‌اند و بهتر است راجع به استقلال صحبت نکنند. وقتي رييس سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال به اردوي استقلال مي‌آيند و مي‌گويند استقلال نماينده ملي است، اين صحبت‌ها که ما استقلال را جز منافع ملي نمي دانيم اهميت چنداني ندارد و هر کس هر چه مي‌خواهد مي‌تواند بگويد.
 


سرپرست تيم استقلال در ادامه تصريح کرد: بايد قبول کنيم، زمان ريکاوري ما خيلي کم است. اين در حالي است که يک ماه قبل از سازمان ليگ خواهش کرديم که يک روز بيشتر به ما استراحت دهد. ما همه به هم لينک هستيم و مصدوميت بازيکنان، به تيم ملي هم آسيب مي‌زند. مطمئن باشيد يک روز تاخير براي بازي‌هاي ما، به هيچ جا لطمه نمي‌زد. با وجود اين همه اين مسايل، ما تلاش مي‌کنيم با حداقل‌ها، مثل ليگ برتر فصل گذشته قهرمان مي‌شويم.
 


او در ادامه با انتقاد از نتيجه‌گرا بودن فوتبال ايران،‌ اظهار کرد: وقتي نگاه‌ها به ورزش ابزاري باشد، همين مي‌شود. بازيکن براي انرژي‌اي که در يک بازي مي‌گذارد، يک روز استراحت مي‌خواهد. فوتبال نتيجه‌گرا همين است. احساس مي‌کنم بايد به ما، به عنوان تنها نماينده ايران در ميان هشت تيم نهايي آسيا، توجه بيشتري مي‌شد.
 


ماجدي در پايان با ابراز اميدواري نسبت به آينده، گفت: ان‌شاءالله استقلال به رغم همه مشکلات بتواند مقام در خور نام ايران را کسب کند،‌ اما در اين روزها آن کمکي که بايد به استقلال مي‌شد، نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها