کد خبر: ۱۵۹۸۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت: برنامه‌ريزي ليگ اشتباه است و ما بايد بازي‌هاي فشرده‌اي انجام دهيم.

منصور پورحيدري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرايط تيم استقلال اظهار داشت: به علت فشردگي مسابقات استقلال واقعا اذيت مي‌شود اما مطبوعات و خبرگزاري‌ها بايد به اين تيم کمک کنند که اين امر صورت نمي‌گيرد و فقط سؤال مي‌کنند تا صفحه‌هاي روزنامه‌شان پر شود.

وي افزود: حداقل بايد بازي روز يکشنبه استقلال روز دوشنبه برگزار مي‌شد برنامه‌ريزي خيلي ضعيف عمل شده است بايد کمک کنند استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با قدرت ظاهر شود. همين موارد براي بازيکنان مشکل‌ساز مي‌شود. آنها مصدوم مي‌شوند و در نهايت تيم ملي ما متضرر خواهد شد.

مديرفني استقلال در مورد صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه راه‌آهن مبني بر اينکه نمي‌توان نگاه ملي به استقلال داشت و اين موضوع درون باشگاهي است،‌تاکيد کرد: او نظر خود را گفته و من کاري به او ندارم و نمي‌خواهم جوابش را بدهم. استقلال 7-8 روز است که پيگير تغيير زمان بازي‌هاست و تقاضا و اعتراض داده‌ايم که زمان بازي‌ها تغيير کند. بايد همکاري کنيم و اين به نفع تيم ملي خواهد بود که به بازيکنان فشار نمي‌آيد.

پورحيدري در مورد اينکه به نظر مي‌رسد تاج موافق اين موضوع نباشد، تصريح کرد: به هر حال در برنامه اشتباه وجود داشته و اگر تغييري بدهند نشان مي‌دهد که برنامه‌ريزي اشتباه بوده اميدوارم که در ادامه اين مسائل برطرف شود و برنامه‌هاي بهتري را شاهد باشيم.

وي در مورد ديدار استقلال مقابل راه‌آهن گفت: همه بازي‌ها سخت هستند و راه‌آهن تيم خوب و قابل احترامي دارد. اميدوارم بازيکنان استقلال ريکاوري خوبي انجام دهندو خستگي از تن‌شان درآيد بايد اين بازي خانگي را پيروز شويم.

مديرفني استقلال درباره پيروزي يک بر صفر اين تيم مقابل بوريرام يادآور شد: بازي سختي بود قبل از اين ديدار همه مي‌گفتند تيم تايلندي خوب نيست اما واقعا بازيکنان خارجي خوبي دارند که تغيير مليت دادند. به نظرم بازي برگشت به نفع استقلال است به اين دليل که آنها بازتر بازي‌ مي‌کنند و به دنبال رسيدن گل هستند و ما خيلي اميدواريم که بتوانيم به مرحله بعدي صعود کنيم.

پورحيدري در مورد اينکه آيا براي حل اختلاف قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده وساطت کرده،گفت: به هيچ عنوان اختلافي وجود نداشته است. بي‌مورد به اين موضوع دامن زدند حالا شايد بين من و قلعه‌نويي و من و فتح‌الله‌زاده اختلاف سليقه‌اي آن هم براي پيشرفت وجود داشته باشد اما به هيچ عنوان اختلافي وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها