کد خبر: ۱۵۹۶۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
حضور يک مهاجم مثل رضا عنايتي در صدر جدول گلزنان آن هم در سي و هشت سالگي بيش از آنکه يک اتفاق مثبت باشد يک واقعيت تلخ و گزنده به حساب مي‌آيد.
حضور يک مهاجم مثل رضا عنايتي در صدر جدول گلزنان آن هم در سي و هشت سالگي بيش از آنکه يک اتفاق مثبت باشد يک واقعيت تلخ و گزنده به حساب مي‌آيد. به هر حال حاصل مطرح شدن سالي يکبار در برخي تيم‌ها بهتر از اين نمي‌تواند باشد. عنايتي در گفتگو با نود پيرامون حضور مجددش در صباي قم و اتفاقات رخ داده در دوره سيزدهم بازي‌ها صحبت کرد که ماحصل اين مصاحبه پيش روي شماست:
90: خوش شانس بوديد که مقابل گسترش فولاد مساوي شديد يا اينکه...؟!
نه باور کنيد اين اوج بدشانسي صباي قم بود که در اين ديدار به تساوي رسيد. باور کنيد ما اگر به اندازه يک ارزن شانس داشتيم تيم رسول شش تايي مي‌شد منتهي تبريزي‌ها با کوله باري از شانس يک امتياز اين بازي را دزديدند و فرار کردند.
90: مقابل سيدمهدي رحمتي پنالتي خراب کردي؟
آره باور کن بعد از هفت سال بود که پنالتي را خراب کرده بودم منتهي دو هفته پيش که البته در ريباند بعد از ضربه، سوشا مکاني کارم را تمام کردم اما در تقابل استقلال اينقدر خوش شانس نبودم و در واقع اگر در مقابل رحمتي بخواهي به اميد شانس ضربه بزني بازنده‌اي.
90: چرا؟
چون او يکي از بهترين دروازه‌بان‌هاي دنياست که مثل خيلي از دروازه‌بانها نيست که پنجاه - پنجاه به سمت ضربه برود. باور کن در زماني به سمت توپ حرکت کردم چشمم روي سيد بود او تا لحظه آخر ايستاد تا پس از زدن ضربه شيرجه برود من هم وقتي اعتماد به نفس رحمتي را در اين پنالتي ديدم يک لحظه ترديد کردم و همين مردد شدن شانس موفقيتم را از بين برد.
90: بازي مقابل تيم سابقت چه حسي داشت؟
حسي خيلي بدي بود. باور کن انگار يک نفر گلويم را فشار مي‌داد و جلوي نفس من قطع شده بود بازي مقابل تيمي که سالها در آن خاطره ساخته‌اي و از ته دل دوستش داري خيلي تلخ وگزنده است. اگر بفهمم چه کسي زير آبم را در استقلال زد خونش را مي‌ريزم چون از ديد من خون چنين کسي مباح است...! (با خنده) نه شوخي کردم بنويس واقعا ناراحتم.
90: آقاي گل ليگ با چهار گل چه حسي دارد؟
هيچي من ياد گرفته‌ام در هنگام بازي اصلا به اين قضيه فکر نکنم که من چند تا گل زدم و فلان مهاجم چند تا گل زده است چنين افکاري وقتي در ذهن بازيکن تنيده شود اورا خود خواه مي‌کند و از توانايي‌هايش مي‌کاهد.
90: خيلي‌ها دوست دارند بدانند تو بهتري يا فرهاد مجيدي؟
مقايسه من و فرهاد هر دوي ما را دلخور مي‌کند. چون مثل مقايسه ريسمان و آسمان است، دو بازيکن با خصوصيات کاملا متفاوت هستيم که مثل جنوب و شمال هيچ ارتباطي با همديگر نداريم.
90: بدون انکار توانايي‌هاي تو اينکه يک مهاجم سي و هشت ساله در صدر جدول گلزنان است اتفاق خوبي نيست؟
به هر حال هر چند سال يکبار مادر طبيعت يک گلزن ذاتي به دنيا مي‌آورد که بايد منتظر او باشيد.
90: بعنوان سئوال آخر چرا در مس کرمان نماندي؟
وجود يک مديرعامل غيرمنطقي هم مشکل من بود و هم مشکل فعلي اين تيم است همين و بس!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها