کد خبر: ۱۵۹۲۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
باشگاه ليورپول اعلام کرد علي سيسوکو را به صورت قرضي و به مدت يک سال به خدمت گرفته است.
هافبک سابق والنسيا پس از توافق با باشگاه ليورپول و پشت سر گذاشتن آزمايش‌هاي پزشکي قراردادش را با ليورپول به مدت يک سال امضا کرد.

علي سيسوکوي 25 ساله پنجمين خريد اين فصل برندان راجرز است. ليورپول مدت‌ها در پي به خدمت گرفتن يک مدافع چپ بود تا در کنار ژوزه انريکه اسپانيايي در اين منطقه از زمين براي اين تيم به ميدان برود. ليورپول پيش از اين قصد به خدمت گرفتن گيلرمو سيگوئرا را داشت که قرار است به رئال‌مادريد بپيوندد.

سيسوکو پس از امضاي قرارداد با آنفيلدي‌ها به سايت باشگاه ليورپول گفت:‌ خيلي خوشحالم که به ليورپول آمدم. به نظرم تيم ما بازيکنان خوب و هواداران پرشوري دارد که آماده کسب افتخارات بزرگ هستند. براي من حضور در ليورپول و رقابت با بازيکنان بزرگ اين تيم افتخار است. تجربه زيادي دارم اما حضور در ليورپول به طور کلي متفاوت است. در ليورپول بايد خيلي چيزها را ياد بگيرم. بي‌صبرانه منتظر انجام اولين بازي خود براي تيم جديدم هستم. فکر مي‌کنم با کمک سرمربي خيلي زود با بقيه بازيکنان تيم هماهنگ شوم.

ليورپول در اولين ديدار ليگ برتر موفق شد با يک گل استوک‌سيتي را شکست دهد. بندرنشينان شهر ليورپول در دومين ديدار خود در ليگ برتر شنبه به مصاف آستون‌ويلا مي‌روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها