کد خبر: ۱۵۹۰۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
مایکروسافت در تازه‌ترین آگهی تبلیغاتی که بر ضد شرکت‌های رقیب به نمایش گذاشته، اپل را هدف قرار داده و مدعی شده دانشجویانی که از آی پد استفاده کنند، رفوزه می‌شوند.
فارس، یکی دیگر از اشکالاتی که در این آگهی به آی پد وارد شده آن است که با برنامه‌ها و خدمات دیگر شرکت‌ها سازگاری ندارد و افرادی که از آن استفاده کنند نمی‌توانند در آن واحد از سرویس های مختلفی استفاده کنند. بنابراین در درس‌هایشان پیشرفت نکرده و نمی توانند موقعیت‌های شغلی خوبی به دست آورند.
 
در این آگهی مایکروسافت به دانشجویان توصیه کرده تا از تبلت‌های دیگری استفاده کنند که مجهز به سیستم عامل ویندوز 8 یا ویندوز فون شرکت مایکروسافت است. خلاصه پیام تبلیغاتی این آگهی آن است که آی پد برای احمق‌هاست!
 
این تبلیغات در شرایطی نمایش داده می شود که تبلت آی پد اپل محبوب‌ترین تبلت موجود در جهان است و مایکروسافت علیرغم همه تلاش هایش نتوانسته در این زمینه بر اپل غلبه کند. از سوی دیگر مشکل ناسازگاری سیستم عامل آی پد با خدمات و نرم افزارهای محصولات رقیب به روش های مختلف قابل حل است.
 
مایکروسافت پیش از این تبلیغاتی را بر ضد گوگل پخش کرده و در آنها این شرکت را به علت بی‌توجهی به حریم شخصی کاربران جیمیل متهم کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها