کد خبر: ۱۵۸۹۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
زارعی:
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فتنه ۸۸ سوء‌تفاهم نبود گفت: دولت باید خط قرمز مجلس را در انتصاب‌های خود در نظر داشته باشد.
علی‌اصغر زارعی عضو جبهه پایداری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس به روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: رای ندادن مجلس به 3 نفر از 18 وزیر پیشنهادی آقای روحانی بیانگر رصد هوشمندانه‌ی‌ای بود که نشان داد نه تنها کارآیی افراد پیشنهاد شده مدنظر مجلس بود افراد  وزرای پیشنهادی باید مواضع روشن و شفافی در  خصوص فتنه 88 داشته باشند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح‌کرد: آقای رئیس‌جمهور در انتصاب‌های خود علاوه بر تخصص افراد باید مواضع آنها را درباره فتنه 88 لحاظ کند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که خط قرمز مجلس در بررسی وزرای پیشنهادی چیست، افزود: بارزترین خط قرمز عملکرد سیاسی وزراء در فتنه 88 است و اینکه مواضع روشن داشته باشند.

 

زارعی یادآورشد: متاسفانه اطلاعات و مطالبی که در سایت‌ها وجود دارد حاکی از این است که بعضی از این افراد دارای مواضع تحریک‌کننده‌ای در قضایای فتنه 88 بوده‌اند و باید عذرخواهی می‌کردند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: دولت نباید درخصوص خط قرمز مجلس بی‌دقتی کند چراکه فتنه 88 یک سوء تفاهم نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها