کد خبر: ۱۵۸۹۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
هشت تيم برتر فوتبال آسيا در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم خواهند رفت.
دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از فردا (چهارشنبه) آغاز خواهد شد و 8 تيم برتر قاره کهن در مقابل يکديگر صف‌ آرايي خواهند کرد.

*استقلال ايران - بوريرام تايلند، آبي‌ها به دنبال شکست پديده

در اين مرحله استقلال ايران به عنوان نماينده کشورمان در ورزشگاه آزادي از بوريرام تايلند پذيرايي خواهد کرد.

نماينده کشورمان که بدون شک پرتماشاگرترين تيم اين مرحله نيز است اميدوار است با حمايت هوادارانش شب سختي را براي بوريرام تايلند رقم بزند.

از طرفي تيم تايلندي که موفق شده با حذف بنيادکار در دور قبل خود را به عنوان پديده مسابقات اين فصل معرفي کند به راحتي قصد تسليم شدن ندارد.

*کاشيوا ريسول ژاپن - الشباب عربستان؛ شرايط نامناسب سامورايي‌ها

در ديگر ديدار اين مرحله کاشيوا ريسول ژاپن در ورزشگاه کاشيوا هيتاچي از الشباب عربستان پذيرايي خواهد کرد.

نماينده ژاپن در اين فصل حال و روز چندان مناسبي در جي‌ليگ ندارد و در رده يازدهم ليگ و دو رده بالاتر از شيميزو اس پالس که هدايت آن بر عهده افشين قطبي است، قرار دارد.

الشباب هم که موفق شد در مرحله گروهي در دو ديدار رفت و برگشت تراکتورسازي ايران را بان تيجه يک برصفر مغلوب کرد تا مقتدرانه از از گروه A صعود کند، مي‌خواهد در دور رفت و در ژاپن کار صعودش را آسان کند.

* گوانگژو چين - لخويا قطر؛ شاگردان ليپي در تقابل با حذف‌کننده الهلال

نماينده چين که هدايت آن برعهده مارچلو ليپي سرمربي ايتاليايي فاتح جام‌جهاني است بدون شک يکي از قدرتمندترين تيم‌هاي اين مرحله به شمار مي‌رود.

اين تيم در حال حاضر در صدر ليگ برتر چين قرار دارد و سال گذشته نيز مقتدرانه عنوان قهرماني را از آن خود کرده بود.

گوانگژو در مرحله گروهي به عنوان صدرنشين صعود کرد و پس از آن در مرحله يک‌هشتم سنترال کوئست استراليا را در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه پنج بر يک از گردونه مسابقات حذف کرد.

حريف اين تيم در اين مرحله لخويا قطر است. لخويا که در ليگ قطر در رده دوم قرار دارد در مرحله گروهي با صدرنشيني جواز صعود گرفت و موفق شد در مرحله يک‌هشتم الهلال عربستان را در دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه سه بر دو حذف کند.

بدون شک اين ديدار جذابيت‌هاي فراواني خواهد داشت.

*الاهلي عربستان - سئول کره‌جنوبي؛ يک‌چشم ايراني‌ها به اين ديدار

نماينده عربستان در مرحله گروهي يکي از مقتدرترين تيم‌ها بشمار رفت و به عنوان تيمي که هيچ شکستي را در کارنامه خود در اين فصل از ليگ قهرمانان نمي‌بيند شناخته مي‌شود.

اين تيم در مرحله گروهي در دو ديدار رفت و برگشت هشت گل به سپاهان ايران زد و يکي از مسببان حذف نماينده کشورمان از ليگ قهرمانان آسيا بود.

الاهلي با حذف الجيش قطر در دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه سه بر يک جواز صعود گرفت.

سئول کره‌جنوبي هم که قهرمان فصل گذشته ليگ کره‌جنوبي است در مرحله گروهي بالاتر از بوريرام تايلند حريف استقلال ايران به مرحله بعد صعود کرد. اين تيم در مرحله حذفي هم موفق شد بيجينگ گوان چين را در دوديدار رفت و برگشت با نتيجه سه بر يک حذف کند.

اين ديدار براي ايراني‌ها بسيار حائز اهميت است، تيم صعود کننده اين بازي مي‌تواند در صورت صعود استقلال، حريف نماينده کشورمان شود.

*برنامه کامل مسابقات به شرح زير است:

استقلال ايران - بوريرام تايلند ( ورزشگاه آزادي ساعت 20:15 )

کاشيوا ريسول ژاپن - الشباب عربستان (ورزشگاه هيتاچي ساعت 14:30)

گوانگژو چين - لخويا قطر (ورزشگاه کانتون ساعت 16:30)

الاهلي عربستان - سئول کره‌جنوبي (ورزشگاه عبدالعزيز ساعت 22:30)

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها