کد خبر: ۱۵۸۶۶۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
محسن حسيني مدافع تراکتورسازي از سوي مجيد جلالي در اختيار باشگاه قرارگرفته بود.
به گزارش 598 به نقل از90: محسن حسيني مدافع تراکتورسازي از سوي مجيد جلالي در اختيار باشگاه قرارگرفته بود. به همين خاطر اين مدافع بايد در کميته انضباطي حضور پيدا مي‌کرد و در همين خصوص توضيحاتي را ارائه مي‌داد. حسيني پنجشنبه صبح به کميته انضباطي رفت و حرف‌هايش را زد حالا اين احتمال قوت گرفته که با وساطت بازيکنان تيم، حسيني به تمرينات بازگردد. ديروز براي مطلع شدن از آخرين شرايط حسيني تماسي با او گرفتيم که اين مصاحبه را مي‌خوانيد:
90: در جلسه کميته انضباطي چه گذشت؟
از باشگاه به ما گفته بودند که در جلسه کميته انضباطي شرکت کنيم و ما هم اين کار را کرديم.
90: از مسئولان باشگاه چه کساني در اين جلسه حضور داشتند؟
آقاي حيدرنژاد و زماني از مشاوران حقوقي آقاي آذرنيا و آقاي صادق فروزش حضور داشتند که جلسه کوتاهي با هم برگزار کرديم. آنها به من گفتند، آقاي جلالي نامه‌اي نوشته و شما بايد دليل بي‌انگيزگي و رفتار غيرحرفه‌اي‌تان را توضيح دهيد.
90: بائو هم بود؟
نه. من اصلا ميثم را نديدم. موضوع ما جداگانه بود و ربطي به هم نداشت.
90: حالا چه توضيحي‌ دادي؟
من گفتم، خدا شاهد است ماجرا اينطور نبوده. يکي از دلايل اصلي که در آخرين تمرين بي‌انگيزه بودم، مشکل کريميان بود. بعد هم گفتم در تمرينات جزو نفرات اصلي نبودم و به همين دليل ناراحت شدم.
90: ما حصل اين حرف‌ها چه بود؟
تمام حرف‌هاي قديمي را دوباره گفتيم. آنها هم من را متقاعد کردند که سرمربي همه کاره است و او تصميم نهايي را مي‌گيرد. من تمام اين مسائل را مي‌دانم و در خدمت تراکتور هم هستم. به ما گفتند، نتيجه را خبر مي‌دهيم.
90: فکر مي‌کني به تمرينات برگردي؟
فکر مي‌کنم بعد از بازي با مس کرمان به تمرينات برگردم. چون جلسه کوتاهي داشتيم و اتفاق خاصي نيفتاد.
90: اگر به تمرينات برگردي، با جلالي صحبت مي‌کني؟
من قبول دارم مربيگري سليقه‌اي است و اگر هر شخص ديگري هم سرمربي باشد بايد کار خودمان را بکنيم. وظيفه من تمرين کردن است ولي در اين مدت دلخور شده بودم. به هر حال من بازيکن قديمي تراکتور بودم و توقع داشتم.
90: پس از بازگشت به تمرينات حقت را مي‌گيري؟
من هميشه آماده‌ام و مي‌خواهم حقم را بگيرم. در تمرينات هم بايد خودم را نشان دهم. البته نيکمت‌نشيني من چه فني باشد و چه غيرفني باعث ناراحتي و دلخوري من شد. سال پيش هم توني هر هفته مي‌گفت، بازي مي‌کني اما اين اتفاق نيفتاد. اول همين فصل هم آقاي جلالي گفت، به تو احتياج دارم.
90: اما روي نيمکت نشستي؟
من هم از همين ناراحت بودم. دوست دارم به تيمم کمک کنم و خدا شاهد است که تراکتور را دوست دارم.
90: اگر باز هم نيمکت‌نشين باشي، اعتراض مي‌کني؟
اين‌بار به روش ديگري خودم را نشان مي‌دهم تا اين اتفاقات نيافتد.
90: چه روشي؟
با تمرين کردن زياد سعي مي‌کنم خودم را نشان دهم تا سرمربي آمادگي‌ام را ببيند. از اين طريق حقم را مي‌گيرم و نمي‌گذارم دلخوري‌ام به بيرون درز پيدا کند. فقط منتظر فرصت هستم تا باز هم به تراکتور کمک کنم. من هنوز همان مدافع سرزن و گلزن هستم که کارشناسان مي‌گفتند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها