کد خبر: ۱۵۸۲۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي ليورپول خوشحالي خود را از اينکه قضيه خروج مهاجم اين تيم پايان يافته است را اعلام کرد.
ليورپول در هفته نخست ليگ برتر انگليس با نتيجه يک بر صفر مقابل استوک سيتي به برتري دست يافت.

به گزارش فارس، تنها گل اين ديدار را دنيل استاريج در دقيقه 37 وارد دروازه حريف کرد. ضمن اينکه جاناتان والترز، بازيکن استوک در دقيقه 89 يک ضربه پنالتي را براي اين تيم از دست داد.

برندن راجرز در مورد اين ديدار گفت: اگر به اين موضوع توجه کنيم که استاريج تنها دو هفته است که آسيب ديدگي را پشت سر گذاشته متوجه مي‌شويم که بايد به کاري که او در اين ديدار انجام داده احترام بيشتري گذاشت. او در ميانه‌هاي هفته گذشته 90 دقيقه پشت درهاي بسته بازي کرد و اکنون نيز يک 90 دقيقه ديگر به ميدان رفت و نتيجه ديدار را هم برايمان رقم زد.

در اين ديدار اما توجه همه به لوييس سوارز محروم بود. او به دليل گاز گرفتن بازوي برانيسلاو ايوانوويچ، مدافع چلسي 10 جلسه از همراهي تيمش محروم شد و اکنون پنج ديدار ديگر را نيز بايد سکو نشين باشد.

هفته گذشته بود که باشگاه ليورپول و برندن راجرز اعلام کردند هيچ تمايلي براي فروش اين بازيکن ندارند. راجرز از سوارز خواسته بود به خاطر آنکه درخواست خروج از باشگاه را کرده بود از همه عذرخواهي کند تا بتواند با ساير هم‌تيمي‌هايش تمرين کند. سوارز پس از انجام اين کار، اجازه يافت به همراه سايرين در تمرين باشگاه شرکت کند.

راجرز در اين مورد گفت: از اينکه همه چيز به خوبي حل شد، خوشحالم. به آينده مي‌نگريم و اميدواريم مشکلي پيش نيايد. ديگر چيزي ندارم که در مورد لوييس سوارز بگويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها