کد خبر: ۱۵۸۲۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: سعي مي‌کنم در ديدار مقابل پرسپوليس طلسم گلزني به اين تيم را بشکنم.
رضا نوروزي در خصوص پيروزي چهار بر دو نفت مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: هر دو تيم بازي خوب و هجومي را به نمايش گذاشتند. دو تيم براي سه امتياز به ميدان آمده بودند. هواي گرم اهواز هم شرايط را سخت کرده بود، اما ما رفته رفته عادت کرديم و بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و سه امتياز را کسب کرديم.

به گزارش فارس ، مهاجم نفت در مورد 2 گلي که به استقلال خوزستان زد تا با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان قرار بگيرد، خاطرنشان کرد: با کمک بازيکنان توانستم 2 گل به ثمر برسانم. فکر مي‌کنم پس از يک سال و خرده‌اي در يک ديدار 2 گل زدم و اين موضوع برايم بسيار خوشايند بود و خوشحال شدم و انگيزه‌ام را براي ساير بازي‌ها دو برابر کرد.

وي در مورد اينکه آيا قصد دارد رکورد آقاي گلي را بشکند،‌ تصريح کرد: تمام تلاشم اين است که در اين فصل اين کار را انجام دهم و عنوان آقاي گلي را به دست آورم. البته با توجه به اينکه تعداد بازي‌ها کمتر شده است زدن رکورد کار دشواري است، اما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم.

نوروزي در مورد اينکه آيا فصل کابوس‌وار مصدوميت را پشت سر گذاشته و هم اکنون در شرايط ايده‌آل قرار دارد، اظهار داشت: فصل کابوس‌وار مصدوميت هميشه در ذهنم مي‌ماند، اما اين موضوع برايم تمام شده است. هم اکنون شرايط ايده‌آلي دارم و نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتري داشته‌ام.

مهاجم نفت درباره شرايط اين تيم گفت: نفت بدون حاشيه و با امکانات خوبي است. اين تيم را دوست دارم. گل‌محمدي هم مربي جواني است که مي‌داند با بازيکنان چه برخوردي داشته باشد. از حضورم در نفت خيلي خوشحالم و اينکه گل‌محمدي هم سرمربي ماست کمک زيادي به من مي‌کند.

وي در مورد اينکه آيا نفت مي‌تواند در اين فصل سهميه آسيايي کسب کند، يادآور شد: هدف باشگاه همين است؛ اما از هم اکنون نمي‌توان در مورد انتهاي فصل صحبت کرد. 25 هفته ديگر باقي مانده است و بايد بازي به بازي پيش برويم هر بازي براي ما حکم فينال را دارد. اميدوارم که بتوانيم سهميه آسيايي بگيريم و نيم‌نگاهي به قهرماني داريم.

نوروزي درباره ديدار هفته آينده مقابل پرسپوليس گفت: پرسپوليس تيم خوبي است و از هواداران خوبي بهره مي‌برد. بازي در ورزشگاه تختي مي‌تواند به ما کمک کند زيرا هواداران کمتري به ورزشگاه خواهند آمد. به هر حال بازي سختي است. گل‌محمدي مربي سابق پرسپوليس بوده و انگيزه‌هاي خاص خود را دارد و اين موضوع را به ما هم انتقال مي‌دهد. اميدوارم بتوانيم 3 امتياز را کسب کنيم.

مهاجم نفت در مورد اينکه به فکر گلزني به پرسپوليس هم هست، يادآور شد: من تاکنون به اين تيم گل نزدم. به استقلال 8 گل زده‌ام؛ اما موفق به گلزني به پرسپوليس نشده‌ام. اميدوارم در بازي هفته آينده اين طلسم شکسته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها