کد خبر: ۱۵۸۰۸۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲

جام کشکول؛ یک دختر انگلیسی به نام "نی آرمسترانگ" طی یک ویدئوی 9 دقیقه ای در یوتوب نشان میدهد که چگونه علیرغم داشتن حجاب زیبایی خاصی به روسری اش میدهد و آن را به شکل موهای آرایش شده تزئین میکند.

 

 

پرداد به نقل از بیوتی نیوز نوشت: این دختر پیشنهاد میدهد که عروسهای جوان مسلمان از این روش در روز عروسی استفاده کرده و بتوانند از تور عروسی بیشترین بهره را برده و  عکسهای زیباتری داشته باشند.

 


او یک طراح گرافیک است و در این ویدئوی خلاقانه با آموزش قدم به قدم که آن را به شیوه طنزگونه ای بیان میکند از روسری حجابش طرحی شبیه موهای یکی از ستاره های خانم فیلم معروف " جنگ ستارگان" میسازد.

 


این ویدئو تا کنون بیش از 38 هزار بازدید کننده داشته است و افراد بسیاری از مسلمانان این شیوه طنزگونه و طرح جالب او را ستوده  و از او بخاطر آموزش آن تشکر کرده اند.
او در جایی حین آموزش به شوخی بیان میکند علیرغم زیبایی و مزایای بسیاری که این طرح دارد یک عیب بزرگ نیز دارد و آن این است که گوشها کاملا بسته شده و شما هیچ صدایی را نخواهید شنید پس پیشنهاد میشود که حتما هر چند ثانیه یک بار سر خود را تکان دهید تا اطرافیان تصور کنند که شما در مصاحبت با آنها هم قدم هستید.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها