کد خبر: ۱۵۷۸۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
وزیر اقتصاد در جلسه صبح امروز با معاونان وقت وزارت امور اقتصادی و دارایی که حسینی وزیر سابق اقتصاد غایب بود، علاوه بر تشریح برنامه‌های خود بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در وزارت‌خانه تأکید کرد.
تسنیم، ساعتی قبل جلسه ای ویژه در وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور علی طیب نیا با معاونان وقت وزارت‌خانه برگزار شد؛ این جلسه نخستین جلسه رسمی وزیر اقتصاد بعد از دریافت رأی اعتماد از مجلس بود.

در این جسله معاونان وقت از دریافت رأی بالای علی طیب نیا ابراز خرسندی کرده و اعلام آمادگی کرده‌اند که وزیر اقتصاد دولت یازدهم را در اجرای برنامه‌هایش یاری نمایند؛ لازم به یاداوری است که در جلسه ویژه امروز صور اسرافیل شمس‌الدین حسینی حضور نداشت و وی قرار است در جلسه تودیع و معارفه که طی روزهای آتی برگزار خواهد شد حضور پیدا کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این نشست بار دیگر به اجرای برنامه‌های اعلامی خود در مجلس برای مهار تورم و تقویت ارزش پول ملی تأکید و اعلام کرده که قرار است از ظرفیت های موجود در وزارت اقتصاد برای اجرای این برنامه‌ها استفاده کند.

به گزارش تسنیم، مجلسی ها سرانجام بعد از 4 روز برسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به 15 وزیر کابینه یازدهم رأی اعتماد دادند که از بین 15 گزینه، طیب‌نیا با 274 رأی موافق، حمید چیت‌چیان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو با 272 رأی موافق و همچنین حسین دهقان با 269 رأی موافق، بیشترین آرای مثبت نمایندگان را از آن خود کردند.

از صبح امروز وزرای جدید وارد وزارت‌خانه‌های مربوطه شدند و اکثر آنها در نخستین اقدام با معاونان فعلی وزارت‌خانه‌ها جلسه فوری گذاشتند و برخی نیز بعداز ظهر این کار را انجام خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها