کد خبر: ۱۵۷۶۲۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي مي‌گويد بازيکنان مصدوم زيادي دارد ولي اميدوار است تا نتيجه‌ خوبي را در بازي فردا کسب کند.
 مجيد جلالي در نشست خبري پيش از بازي با مس کرمان اظهار کرد: ابتدا به خاطر عدم حضور در نشست خبري دو بازي‌مان در اصفهان از رسانه‌هاي اصفهان عذرخواهي مي‌کنم و دليل حضور نيافتنم معذوريتي بود که داشتم.

به گزارش ايسنا، وي درباره بازيکنان محروم و مصدوم تيمش تصريح کرد: 9 بازيکن‌مان شرايط بازي ندارند و در اصفهان که از بازيکنان جوان استفاده‌ کرده‌ايم، خودشان را نشان دادند و تيم باطراوتي داريم و دستمان باز است. وقتي تمرينات آماده‌سازي را شروع کرديم بعضي از بازيکنان آخرين روزها به ما اضافه شدند؛ در حالي که آنها ياران اصلي ما بودند. راه دور را مي‌بينم و در سه جام حضور خواهيم داشت. بنابراين بايد تيممان بادوام باشد.

جلالي درباره مسائل حاشيه‌اي که براي اين تيم رخ مي‌دهد، گفت: مسائل دروني تيم نبايد به بيرون انتقال يابد و بايد در درون تيم اين موضوعات حل شود و اجازه نخواهم داد از اين به بعد اين مسائل رسانه‌اي شود. جلسه انضباطي ميثم بائو و سيدمحسن حسيني برگزار شده است و شنبه جلسه‌اي با حضور زيني‌زاده با بازيکنان خواهم داشت. 30 سال در مدرسه معلمي کرده‌ام ولي هيچ شاگردي را از کلاسم اخراج نکردم و بايد بازيکنان بدانند که در اختيار تيم هستند و اينها قواعد حرفه‌اي است و بازيکنان بايد ياد بگيرند تا ديد حرفه‌اي داشته باشند. اين موضوع‌ها را به آنها گوشزد خواهم کرد.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: قبل از بازي با ذوب آهن اصفهان با بازيکنان صحبت کردم و گفتم اين بازي براي خروج از مرحله سخت است و قبل از بازي با سپاهان به آنها گفتم اين بازي به ما اعتبار مي‌بخشد و در اين بازي نيز مي‌گويم که در مسير اهدافمان قرار داريم.

وي درباره کيفيت توپ‌هاي ليگ برتر هم بيان کرد: توپ‌ها استاندارد هستند ولي استاندارد حداقل و حداکثر دارد و اين توپ‌ها حداقل استاندارد را دارا هستند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازان درباره تيم مس کرمان، بيان کرد: مس کرمان بازيکنان سرعتي خوبي دارد و به تيم حريف فشار مي‌آورد تا تيم حريف تحت فشار قرار گيرد، نمي‌توانم نقاط ضعف اين تيم را بگويم.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در پايان، بيان کرد: با لطف خدا در چهار بازي هفت امتياز کسب ‌کرده‌ايم و اين تيم در مسير پيشرفت است. در دو بازي اول روزهاي سختي را داشتيم و از هواداران تشکر مي‌کنم که برخورد خوبي با ما داشتند، در حالي که نتايج مناسبي نگرفته بوديم. ناراحتي را در آنها مي ديدم، ولي يک کلمه منفي نگفتند و من به خاطر چنين فرهنگي تبريک مي‌گويم. اين هواداران شايسته بهترين‌ها هستند و اميدوارم خدا کمک به ما کمک کند تا تيم شايسته‌اي داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها