کد خبر: ۱۵۷۵۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
ميثم بائو درباره اينکه توسط مجيد جلالي از تمرين در کنار تيم تراکتورسازي منع شده است، مي‌گويد: در يکي از تمرينات سوءتفاهمي بين من و مجيد جلالي پيش آمد
به گزارش 598 به نقل از 90: ميثم بائو درباره اينکه توسط مجيد جلالي از تمرين در کنار تيم تراکتورسازي منع شده است، مي‌گويد: در يکي از تمرينات سوءتفاهمي بين من و مجيد جلالي پيش آمد که موضوع خاصي نبود اما ايشان تصميم گرفت ديگر با تيم تمرين نکنم. اکنون تابع باشگاه تراکتورسازي هستم و منتظر تصميمات مسئولان اين باشگاه.

وي ادامه داد: مشکلي با جلالي ندارم. اين اتفاق در همان روزي که حادثه‌اي براي مهدي کريميان به وجود آمد، رخ داد. در آن روز نه حال من خوب بود و نه حال جلالي. مسئله کريميان به همه ما شوک وارد کرده بود و کل تيم تحت تاثير اين حادثه بودند.
گفته مي‌شود بائو به دليل عصبانيت توپي را به سمت جلالي شوت زده است. او در توضيح اين موضوع مي‌گويد: در همه تيم‌ها بين معلم و شاگرد جروبحث‌هايي پيش مي‌آيد ولي به هيچ‌وجه به جلالي بي‌احترامي نکردم. آن روز جلالي به من گفت برو بيرون که حرفش را گوش دادم و بيرون رفتم. اينکه گفته مي‌شود به سمت جلالي شوت زدم اصلا صحت ندارد. در سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و از اين کارها در عمر فوتبالي‌ام انجام ندادم که بخواهند از اين صحبت‌ها درباره من انجام دهند.

هافبک تراکتورسازي ادامه مي‌دهد: پس از آن روز هيچ مصاحبه‌اي انجام نداده‌ام اما برخي‌ها سوءاستفاده و اين موضوع را بزرگ کردند. در صورتي که تنها يک سوءتفاهم بين من و جلالي پيش آمده بود.
بائو در پاسخ به اين سوال که اگر جلالي نخواهد وي در تمرينات حاضر شود چه تصميمي خواهد گرفت، مي‌گويد: در اين صورت باشگاه به من نامه بدهد که ديگر حق حضور در تمرينات را ندارم و از اين تيم اخراج شده‌ام. البته کار به اينجا نمي‌رسد و اين مسائل به زودي حل مي‌شود.
وي اضافه کرد: از حضور در تراکتورسازي خوشحال هستم و همانطور که همه ديدند در اين مدت سکوت کردم تا تيم وارد بحران نشود. از پيروزي تيمم مقابل سپاهان بسيار خوشحال هستم چون عضو کوچکي از اين مجموعه هستم و از خوشحالي هواداران پر شور تراکتورسازي خوشحالم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها