کد خبر: ۱۵۷۵۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
پس از ديدار استقلال مقابل صباي قم بود که اخباري مبني بر ناراحتي مجيدي از قرار نگرفتن در ترکيب اصلي منتشر شد و بحث اين موضوع به ميان آمد که وقتي هواداران از ابتداي نيمه دوم شروع به تشويق فرهاد کرده‌اند، قلعه‌نوعي لج کرده و کاپيتان تيمش را به ميدان نفرستاده است.
به گزارش 598 به نقل از 90: پس از ديدار استقلال مقابل صباي قم بود که اخباري مبني بر ناراحتي مجيدي از قرار نگرفتن در ترکيب اصلي منتشر شد و بحث اين موضوع به ميان آمد که وقتي هواداران از ابتداي نيمه دوم شروع به تشويق فرهاد کرده‌اند، قلعه‌نوعي لج کرده و کاپيتان تيمش را به ميدان نفرستاده است.
غيبت مجيدي در تمرين روز بعد از ديدار مقابل صبا به نوعي حواشي منتشر شده را تاييد کرد. البته ميرشاد ماجدي به عنوان سرپرست استقلال تلاش بسياري کرد تا شرايط را عادي جلوه بدهد. اين شايعات سبب شد تا فرهاد مجيدي قبل از تمرين روز دوشنبه به سمت قلعه‌نوعي برود تا شايعه قهر و ناراحتي خود را اينگونه تکذيب کند. کاپيتان باتجربه استقلال به اين موضوع اشاره داشت که به مسائل تاکتيکي تيم احترام مي‌گذارد و بيشتر از اين که به فکر بازي کردن خودش باشد به موفقيت تيم فکر مي‌کند و منافع شخصي را در نظر نمي‌گيرد.
مجيدي همچنين مدعي شد که وقتي تيم مي‌برد نشان دهنده جواب دادن تاکتيک‌ها است و او بازيکني نيست که در اين شرايط از برد تيم خوشحال نباشد و بخواهد با قهر زحمات بازيکنان را تحت تاثير قرار بدهد.
رفتار فرهاد آنقدر براي قلعه‌نوعي جالب توجه بود که از او تشکر کرد و معتقد بود اگر همه بازيکنان تفکرات حرفه‌اي او را داشتند در تيم هيچ مشکل حاشيه‌اي به وجود نمي‌آمد. سرمربي آبي‌پوشان همچنين طي صحبتي که با بازيکنان داشت مجيدي را الگوي فني و اخلاقي استقلال دانست و با طعنه به آنها گفت که بعضي از شما ادعاي حضور در ترکيب را داريد ولي وقتي به ميدان مي‌‌رويد چيز خاصي نشان نمي‌دهيد و در صورت تعويض اخم مي‌کنيد ولي فرهاد که گل زده و مي‌توانست در ديدار مقابل صبا نيز به کار تيم بيايد به نظرات من احترام مي‌گذارد و قبول مي‌کند که سرمربي فقط به فکر موفقيت تيم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها