کد خبر: ۱۵۷۲۲۳
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به باخت در ديدار آخرمان بايد مقابل فجرسپاسي نتيجه بگيريم تا از کورس عقب نمانيم.
محمد فرامرزي در مورد وضعيت سپاهان گفت: شرايط تيم بسيار خوب است، ديروز تمرينات خوبي را انجام داديم و فردا براي ديدار مقابل فجر سپاسي به شيراز سفر مي‌کنيم. هماهنگ کرديم يک تمرين نيز فردا در شيراز انجام دهيم.

وي در مورد اينکه آيا عدم نتيجه گيري سپاهان در دو ديدار اخير به دليل افت فني اين تيم است اظهار داشت: وقتي به نتايج هفته‌هاي اول نگاه مي‌کنيم مي‌بينيم که همه تيم‌ها نتايج متفاوتي گرفتند و يک باخت را داشتند. ما نيز در اين دو ديدار يک تساوي و يک باخت آورديم اما اين نشانه افت نيست و سعي مي‌کنيم باز هم به روند خوبي دست پيدا کنيم.

سرپرست سپاهان در مورد شرايط ديدار مقابل فجر سپاسي اظهار داشت: فجر سپاسي درست است که در چهار مسابقه اول خود شکست خورده و بازيکنان و کادر فني اين تيم تحت فشار هستند اما نمي توان بازي را آسان فرض کرد. ما نيز مثل آن ها در بازي آخرمان شکست خورديم و نياز داريم که در اين ديدار به پيروزي برسيم. بازي بسيار سختي است و در صورت نتيجه نگرفتن کار ما مشکل مي شود و از کورس مدعيان کمي دور مي شويم. پتانسيل لازم را داريم و انشاالله براي کسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم هرچند که فجر سپاسي ميزبان است و در خانه خود نمي‌خواهد شکست بخورد.

سرپرست سپاهان در مورد وضعيت مصدومان و محرومان تيمش عنوان کرد: خدا را شکر مصدوم و محرومي نداريم شايد برخي بازيکنانمان مشکل جزئي داشتند اما با ريکاوري که کردند توانستند شرايط مسابقه را به دست بياورند. تنها محرم نويدکيا در تيم ما مصدوم است که او در آلمان به سر مي‌برد، ديروز يک تيم چهارنفره نويدکيا را مورد معاينه قرار دادند اما هنوز گزارش رسمي پزشکي در مورد وضعيت او به باشگاه ارائه نشده است.

وي در مورد وضعيت جواهير سوکاي خاطرنشان کرد: اين بازيکن ديروز به اصفهان بازگشت و با بازيکنان کادرفني در تمرين ديدار داشت. قصدر جذب بازيکني را در حال حاضر به جاي سوکاي ندارين و او ممکن است بعد از پشت سر گذاشتن مصدوميتش براي ما به ميدان برود. او تا نيم فصل دوم به بازي ها مي رسد اما حتي با شرايطي که دارد ممکن است اين زمان کمتر شود. خدا رو شکر روحيه اين بازيکن خوب است. با توجه به بازيکنان خوبي که در خط حمله داريم کادر فني درخواست جذب بازيکن جديد نداشته است. بازيکنان ما در خط حمله نياز به هماهنگي دارند.

فرامرزي در پايان گفت: بازهم از هواداران سپاهان و فجر سپاسي در خواست مي کنم که فردا در ورزشگاه تنها به حمايت از تيم خود بپردازند و با رفتاري که ارائه مي کنند الگوساز شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها