کد خبر: ۱۵۶۹۵۵
زمان انتشار: ۱۶:۴۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
معصومه ابتکار امروز در تذکری با اشاره به برخی اظهارات صورت گرفته در مورد وی و شورا در جلسه روز گذشته مجلس گفت: م.الف مطرح شده در جلسه روز گذشته مجلس ربطی به اختلاف‌ها ندارد و نام من است.
به گزارش ایسنا، دکتر معصومه ابتکار امروز در تذکری با اشاره به برخی اظهارات صورت گرفته در مورد وی و شورا در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اظهارات در مورد خانم الف در کنار اسم آقای نجفی مطرح شده که برخی حرف و حدیث‌ها را به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه در جریان موضوع اختلاف‌ها هم عنوانی به نام م. الف مطرح بود و برخی دوستان این دو را با یکدیگر یکی دانسته‌اند گفت: این «م. الف» معصومه ابتکار است و من خودم در مورد این موضوع توضیح را می‌دهم.

ابتکار همچنین با اشاره به برخی اظهارات نمایندگان برای اقدام وی و نجفی برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات گفت: اقدامات ما بر اساس مصوبه شورا در تاریخ 25 مرداد 88 بوده است و ما در راستای اقدامی انسان دوستانه برای پیگیری خانواده آسیب دیدگان آن حوادث اقداماتی را انجام دادیم و خدا را برای انجام این اقدامات شکر می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خانم ابتکار! ایا آسیب دیدگان تنها کشته های فتنه بودن یا شهدای بسیج و ناجا و سپاه و مجرحین این سه نهاد هم بودند؟!
خانم ابتکار شورای شهر چکاره هست که برای دلجویی مصوب میکنه چنین اقدامی رو برای شما؟ آیا در افتفاقات فتنه 88 سر پیاز بوده یا ته پیاز؟

و آیا این دلسوزی شما برای خانواده های شهدای هسته ای هم بوده یا خیر؟!

و ایا فکر میکنید دارید مردم متوجه دروغ های شما نمیشن که تحت پوشش شورای شهر رفتید منزل اون کشته شدگان فتنه و خودتون رو از ستاد موسوی معرفی کردید؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها