کد خبر: ۱۵۶۵۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سی ان ان:
ایهود باراک در گفتگو با فرید زکریا خبرنگار مشهور امریکایی، در حاشیه صحبت های خود درخصوص تصمیمات رژیم غاصب صهیونیستی در رابطه با ایران به موضوعی اشاره کرد که اگرچه از اصل قصد سخنان وی دور بود اما از اهمیت بالایی برخوردار است. وی در بخشی از گفتگوی خود می گوید: ”روحانی باید خوب به اوضاع پیرامون خود دقت کند... او باید به خاطر بیاورد که امریکا به افغانستان حمله کرد... و عراق نیز از حمله وی مصون نماند... روحانی باید مراقب باشد... شاید هدف بعدی ایران است!“
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، زمانی که برادران مشفق! اصلاح طلب روی کار بودند و از دوستی و مذاکره با شیطان بزرگ دم میزدند دو اشغال و جنایت بزرگ در دو سوی مرزهای ایران اسلامی به وقوع پیوست. حضور امریکا در عراق و افغانستان درکنار تحرکات خاص متحدین منطقه ای وی نظیر عربستان و برخی دیگر از کشورهای حاشینه نشین خلیج فارس در کنار خصومت های گاه و بیگاه برخی همسایه های شمالی نگرانی هایی را به وجود آورده بود.

اما دوستان مشفق اصلاحاتیِ منکر خصومت های امریکا، نه تنها اصولا اعتقادی به وجود دشمن نداشتند بلکه دلسوزان را به ”توهم توطئه" محکوم می کردند. شاید گفتگوی اخیر فرید زکریا با یکی از قصابان اسرائیلی –که سی ان ان خبر آن را درج نموده- محکمترین پاسخی باشد که می توان به ذهن ساده اندیش و یا شاید مغرض آنان داد.



ایهود باراک در گفتگو با فرید زکریا خبرنگار مشهور امریکایی، در حاشیه صحبت های خود درخصوص تصمیمات رژیم غاصب صهیونیستی در رابطه با ایران به موضوعی اشاره کرد که اگرچه از اصل قصد سخنان وی دور بود اما از اهمیت بالایی برخوردار است. وی در بخشی از گفتگوی خود می گوید: ”روحانی باید خوب به اوضاع پیرامون خود دقت کند... او باید به خاطر بیاورد که امریکا به افغانستان حمله کرد... و عراق نیز از حمله وی مصون نماند... روحانی باید مراقب باشد... شاید هدف بعدی ایران است!"

اگرچه انکار و یا تفسیر به رای وقایع، عادت ناصواب این طیف سیاسی است اما اشاره ایهود باراک به یکی از قصد و غرض های پنهانی امریکا از تحرکات خود در منطقه چیزی نیست که براحتی بتوان از آن چشم پوشید.

فراموش نکنیم همان ها که وجود دشمن را انکار می کردند در دوران تبلیغات انتخاباتی، ناچار دشمنی ها را پذیرفتند تا به استمداد از این پذیرش، رقیب را مورد تخطئه قرار دهند! چاره ای هم نبود! بالاخره می بایست تحریم ها –یعنی نشانه بارز دشمنی امریکا علیه ایران که سالها منکر آن بودند- را بپذیرند تا به وسیله آن هم رای کسب کنند و هم رقیب را تخریب نمایند.

امیدواریم در دوره جدیدی که دوباره برخی از همان یاران قدیمی انقلاب! مشغول خدمت به نظام و مردم می شوند در جهت تقویت حافظه تاریخی خود بکوشند و این بار با تفاسیر و تعابیر خاص خود تشدید تحریم های امریکا و خصومت های متحدین وی را درست تفسیر کرده تا تدابیر صحیحی برای مواجهه با آنان اندیشیده گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها