کد خبر: ۱۵۶۴۹۰
زمان انتشار: ۲۳:۵۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت: هميشه دوست دارم تيمم با شهامت وارد زمين شود و مي‌خواهم اين حس را به بازيکنانم هم انتقال دهم.
 اسکوکيچ پس از پيروزي دو بر يک تيمش مقابل استقلال صنعتي خوزستان گفت: از نتيجه راضي‌ام چون بازي را برديم. اين پيروزي براي ما خيلي مهم بود تيم حريف را آناليز کرده بوديم چون سبک بازي آنها خيلي جالب است و همواره در جريان مسابقه تغييراتي مي‌دهند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: خودمان را با تيم حريف به خوبي تطبيق داديم با وجود اينکه آنها بازيکنان خوبي را در ميانه ميدان در اختيار دارند و پاس‌هاي خوبي مي‌دهند به خوبي آنها را کنترل کرديم.

اسکوکيچ در مورد عقب‌نشيني ملوان در دقايق پاياني گفت: بعد از به ثمر رساندن دو گل مي‌خواستيم نتيجه را حفظ کنيم و اين موضوع در فوتبال امري عادي است.

وي در مورد عملکرد جلال رافخايي گفت: مهم اين است که موقعيت‌هاي خوبي داشتيم و قبلا در مورد جلال صحبت کرديم. به او باور دارم و خيلي‌ها گفته‌اند تعويضش کنم اما او گلزن است و تيم ما به او نياز دارد، در ابتداي مسابقات تحت فشار بود، هنوز آماده نيست و نياز به زمان دارد.

اسکوکيچ درباره کيفيت زمين گفت: خوب نبود اما اين موضوع به من مربوط نمي‌شود در مورد بازيکنان مي‌توانيد از من سؤال کنيد، هر کس بايد کار خودش را انجام دهد.

سرمربي ملوان خاطر نشان کرد: نسبت به بازي‌هاي قبلي بهتر بوديم مانند تمام تيم‌ها مشکلات خاص خودمان را داريم اما کار ما تازه شروع شده، دوست دارم تيمم با شهامت وارد زمين شود و مي‌خواهم اين حس را به بازيکنانم هم انتقال دهم، همواره براي 3 امتياز بازي مي‌کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها