کد خبر: ۱۵۶۲۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

هافبک - مهاجم جوان پرسپولیس معتقد است با بازی خود در سه هفته نخست لیگ جواب اعتماد علی دایی را داده است.

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شروع خوب پرسپولیس در لیگ برتر، ارزیابی‌اش از عملکرد خود در سه بازی نخست لیگ و اهدافش در فصل جاری صحبت کرد.

پس از دو پیروزی و یک مساوی سراغ هفته‌ چهارم لیگ برتر می‌روید. شرایطتان چطور است؟

می‌توانم بگویم شرایط ما عالی است. همه چیز سر جایش است و بازیکنان به خوبی تمرین‌هایشان را دنبال کرده‌اند. اردوهای خوب آماده‌سازی پیش از آغاز فصل کار خودش را کرده و الان پرسپولیس در حال نتیجه گرفتن از این برنامه آماده‌سازی است. خود من دیر به تیم اضافه شدم اما شکر خدا زود توانستم با تیم هماهنگ شوم و به سرعت در تیم جا بیفتم.

خیلی‌ها معتقدند یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در سه هفته اخیر بودید.

فکر می‌کنم در این سه بازی هر چه را در توان داشتم، گذاشتم. در دو بازی اول با تصمیم دایی به عنوان بازیکن ذخیره به زمین آمدم و به این موضوع احترام می‌گذارم. انگیزه زیادی داشتم و خدا را شکر فکر می‌کنم جواب اعتماد دایی را داده‌ام.

پس از بازی خودت راضی هستی؟

مهم‌تر از این مسائل رفاقتی است که بین بازیکنان به وجود آمده. علی آقا جوی را در تیم درست کرده که همه با هم صمیمی و خوب هستند. بزرگترهای تیم هم از وقتی که به تیم اضافه شده‌ام، از من حمایت کرده‌اند. همین باعث شد در این دو، سه هفته خیلی راحت و بدون استرس بازی کنم. فوتبال خودم را بازی کردم نه چیزی کم و نه چیزی اضافه.

در بازی قبل هم نخستین گلتان را به ثمر رساندید.

در بازی قبل مثل همه بازی‌ها انگیزه داشتم و سعی کردم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.

چقدر امیدوارید با بازی‌هایتان نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنید؟

یکی از اهدافم برای آمدن به پرسپولیس دعوت شدن به تیم ملی بود. همه تلاشم را می‌کنم که با بازی‌های خوب خود از همین اردوهای اول به تیم ملی دعوت شوم.

از بازی با سایپا بگو. پرسپولیس برای نخستین بار در سال‌های گذشته در کرج به مصاف این تیم می‌رود.

سایپا تیم خوب و جوانی است. نباید هیچ بازی را آسان فرض کنیم. هدف‌مان این است که در نیم‌فصل اول حداکثر امتیاز‌ها را جمع کنیم. به هر حال امسال تصمیم گرفته شده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس با سایپا در کرج برگزار شود. به نظرم ورزشگاه کرج زمین چمن خوب و باکیفیتی دارد. فصل گذشته که اینطور بود اما امسال را نمی‌دانم. با این حال هدف ما سه امتیاز است و باید هرطور شده سایپا را ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها