کد خبر: ۱۵۶۰۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي مقابل مس مستحق پيروزي بوديم اما هنوز هواداران قدرت واقعي پرسپوليس را نديده‌اند.
سعيد شيريني ضمن تبريک روز خبرنگار اظهار داشت: بدون شک حضور خبرنگاران در عرصه ورزش هميشه باعث شده تا جذابيت و اطلاع‌رساني به مردم به بهترين شکل انجام شود. خبرنگاران ايراني بسيار باهوش و بي‌توقع هستند با وجود اينکه همه مي‌دانند شغل خبرنگاري در ايران با توجه به سختي کارش، درآمد آنچناني ندارد به همين دليل بايد به اين جوانان و باتجربه‌هاي عرصه ورزش خدا قوت گفت. ما به جاي يک روز خبرنگار بايد در سال سه چهار بار از خبرنگاران در عرصه‌هاي مختلف تقدير کنيم چون آنها افرادي هستند که ورزش و مردم را با يکديگر پيوند مي‌دهند من اين روز را به تمام زحمت‌کشان عرصه قلم تبريک مي‌گويم.

به گزارش فارس،شيريني در خصوص پيروزي پرسپوليس مقابل مس کرمان گفت:‌ نتايج هفته سوم کمي استرس به تيم وارد کرده بود چون بچه‌ها مي‌خواستند در همين ابتداي کار به صدر جدول برسند اما هواداران مطمئن باشند با وجود کسب پيروزي مقابل مس که مستحق آن بوديم هنوز قدرت واقعي پرسپوليس و جوانانش را نديده‌اند و با کمي هماهنگي مطمئن باشيد تيم با دايي روز به روز خطرناک و مدعي‌تر مي‌شود.

وي افزود: تيمي که علي دايي سرمربي آن است فقط به قهرماني فکر مي‌کند چون بچه‌ها مي‌خواهند دل هواداران را به دست بياورند. در سه هفته اول نيز هواداران اين موضوع را عينا ديده‌اند و من اميدوارم به عنوان کوچکترين فرد باشگاه پرسپوليس هواداران از هيچ تلاشي براي حمايت از دايي و پرسپوليس دريغ نکنند تا خودشان در انتهاي فصل جشن شادي بگيرند و در دور افتخار پرسپوليس در ورزشگاه آزادي شريک باشند. مس تيم بدي نبود اما به نظرم اسير انگيزه بالاي بچه‌هاي پرسپوليس شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها