کد خبر: ۱۵۵۷۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: «منظور قلعه نویی این بوده که نباید به داور توهین شود و دیدید که ما هم این موضوع را محکوم کردیم.»
علی فتح الله زاده درباره اینکه گفته می شود آرش برهانی با توصیه او در استقلال ماندنی شده و قلعه نویی علاقه ای به تمدید قرارداد با این بازیکن نداشته است عنوان کرد: «چنین بحثی تحت هیج شرایطی صحت ندارد. این موضوع را از این طریق اعلام می کنم که کلیه بازیکنانی که به استقلال آمدند، از استقلال جدا شدند و یا قراردادشان تمدید شد با نظر مستقیم سرمربی تیم بود و من در این مساله نقشی نداشتم.»

 

وی ادامه داد: «قلعه نویی در بحث فنی اختیار فنی تام دارد و نیازی به توصیه من درباره بازیکنی نیست. من نه تنها درباره آرش برهانی بلکه درباره هیچ بازیکن دیگری توصیه ای به کادر فنی انجام نداده ام.»

 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه قلعه نویی گفته است کسر امتیاز را می پذیریم اظهار داشت: «فکر می کنم در انتقال حرف های قلعه نویی اشتباه صورت گرفته است. منظور  قلعه نویی این بوده که نباید به داور توهین شود و دیدید که ما هم این موضوع را محکوم کردیم.»

 

فتح الله زاده افزود: «ما نسبت به حکم کمیته انضباطی اعتراض زده ایم و اعتقاد داریم اگر می خواستند این تصمیم را بگیرند باید از یک هفته قبل تر به ما می گفتند. اینکه نمی شود یکباره بدون اطلاع تصمیمی گرفته شود و بعد ما با خبر شویم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها