کد خبر: ۱۵۵۵۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: دو گل خورديم سپس دو تا زديم اما بعد از تساوي دو بر دو بچه‌هاي احساسي بازي کردند. يکي به تير زديم پنالتي‌مان را هم گل نکرديم.
غلامحسين پيرواني در نشست خبري پس از بازي استقلال و فجر سپاسي که با شکست 4 بر 2 فجر همراه بود اظهار داشت: به هر صورت بازي بدي نبود. دو گل خورديم سپس دو تا زديم اما بعد از تساوي دو بر دو بچه‌هاي احساسي بازي کردند. يکي به تير زديم پنالتي‌مان را هم گل نکرديم.

به نقل از فارس، وي افزود: بچه‌ها اسير تجربه استقلال شدند. اگر پنالتي‌مان گل مي‌شد شايد به گل مساوي هم مي‌رسيديم. يک توپ خطا بود و نمي‌توانم در مورد آن نظر قطعي بدهم و کارشناسان بايد در اين خصوص نظر بدهند.

پيرواني ادامه داد: استقلال تيم بزرگي است و ما متاسفانه از هفته اول تا پنجم طبق قرعه به برترين و قوي‌ترين تيم‌ها برخورد کرديم. گل چهارم را نبايد مي‌خورديم. بچه‌ها مقداري در دفاع تعلل کردند اما در مجموع بازي بدي نبود و اين نتيجه هم مبارک استقلالي‌ها باشد.

سرمربي فجر سپاسي گفت: شما ببينيد اين تيم چقدر خوب مقابل استقلال و سپاهان فوتبال کرد.

وي در خصوص اينکه سن و سال بازيکنان فجر در اين فصل بالاست اظهار داشت: سن تيم من از تيم‌هاي ديگر کمتر است. ميانگين سني تيم من 30 سال است. مگر بازيکنان تيم‌هاي ديگر بازيکن بالاي 30 سال ندارند. اتفاقا بازيکنان باتجربه و بهترين بازيکنان ليگ ما همه بالاي 30 سال سن دارند. آنها باتجربه‌ترند و ببينيد همين مجيدي در استقلال 37 سال سن دارد و جزو بهترين بازيکنان تيمش است. بهترين بازيکنان ليگ مسن هستند.

وي افزود: اگر از تيم‌هاي نفت تهران، سايپا، داماش، راه‌آهن، استقلال اهواز و ... اينها باختم آنگاه بياييد و انتقاد کنيد اما در هفته‌هاي ابتدايي ليگ از تيم‌هاي اول تا پنجم ليگ فصل قبل مي‌بازم و اين جاي انتقاد ندارد. ضمن اينکه تيم‌هاي ديگر ميلياردها تومان براي تيمشان هزينه کرده‌اند و تيم من به اندازه آنها هزينه نکرده است.

وي در پايان گفت: همچنين در سال گذشته ما در ورزشگاه شهيد دستغيب که چمن مصنوعي داشت بازي مي‌کرديم اما امسال بازي‌هاي ما در حافظيه است و همين امر شايد عاملي باشد که مقداري روي بازي بچه‌ها تاثير گذاشته تا بتوانند خودشان را با چمن اين ورزشگاه تطبيق بدهند زمان مي‌برد و هنوز نتوانسته‌اند خودشان را با ورزشگاه جديد وفق دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها