کد خبر: ۱۵۵۵۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز پس از برد برابر ذوب‌آهن گفت: با روحيه بهتري در اصفهان مي‌مانيم و براي بازي با سپاهان آماده مي‌شويم.
علي کريمي پس از مسابقه با ذوب آهن اصفهان که با نتيجه 4 بر 2 به سود تبريزي‌ها به پايان رسيد در جمع خبرنگاران، با بيان اينکه مصاف با ذوب‌آهن بسيار با اهميت بود، اظهارکرد: به اين دليل اين حرف را مي‌زنم که مصاف بعدي تراکتور در اصفهان و با سپاهان است و قرار بر اين شده که در اصفهان بمانيم. در نتيجه اين پيروزي روحيه تيم را بهتر خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، وي با بيان اينکه گلي که به ذوب‌آهن زدم مقدمه‌اي براي گل‌هاي بعدي است، افزود: شکر خدا توانستيم پيروز شويم، تراکتور بازي را خيلي خوب شروع کرد و پس از به ثمر رساندن دو گل در نيمه اول در نيمه دوم بازي را بد شروع کرديم در نتيجه ذوب‌آهن توانست با به ثمر رساندن دو گل بازي را به تساوي بکشاند، اما به لطف خدا توانستيم به بازي برگرديم و شرايط را جبران کنيم.

زننده يکي از چهار گل قرمزپوشان تبريزي برابر سفيد پوشان اصفهاني درباره اين گل گفت: خدا را شکر که موفق به زدن نخستين گل براي تراکتور شدم و اين گل توانست مقدمه‌اي براي شکست ذوب‌آهن باشد.

کريمي در خصوص وضعيت مهدي کريميان که به دليل تصادف در بيمارستان بستري شده بود، يادآور شد: خوشبختانه وضعيت جسماني کريميان خوب است. با بهتر شدن او روحيه دوباره به تيم تراکتور برگشت. تمامي بازيکنان خيلي دوست داشتند و خوشحال مي‌شدند اگر مي توانستند برد را با مهدي جشن بگيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها