کد خبر: ۱۵۵۵۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
نشست خبری روز گذشته رئیس جمهور با خبرنگاران داخلی و خارجی بازتابها وحاشیه هایی درپی داشت.
به گزارش 598، در انتهای این نشست، وقتی مجری برنامه زمان پایانی را اعلام کرد، برخی خبرنگاران از این‌که نتوانسته بودند سوال‌های خود را بپرسند، اعتراض کردند و روحانی در پاسخ به این اعتراضات گفت: باید در این رابطه سازوکاری با اصحاب رسانه که مورد قبول همه باشد، مشخص شود.

*مجری برنامه این نکته را یادآور شد که بنابر اعلام محمد رضا صادق کسانی که در این نشست سوالاتشان را نپرسیدند، در نشست بعدی رئیس جمهور برای پرسیدن سوالاتشان در اولویت قرار خواهند گرفت.

*در دقایق پایانی این نشست یکی از خبرنگاران نابینا که خود را یک احمدی‌نژادی می‌خواند، از این‌که نتوانسته بود سوال خود را بپرسد گلایه داشت،‌از جای خود بلند شد و با لحنی اعتراضی به رئیس جمهور گفت: نباید به اسم اعتدال، برسر اعتدال بزنیم و اعتدال به معنی حذف گروه‌های غیرهمفکر نیست.

*گفتنی است؛ چینش سوالات خبرنگاران به گونه‌ای بود که سهم رسانه‌های اصلاح‌طلب در پرسیدن سوال از رئیس‌جمهور غلبه چشم‌گیری به سایر رسانه‌ها داشت .طبق چینش انجام شده در این نشست خبری ، ۱۰ رسانه خارجی، ۶ رسانه اصلاح‌طلب و دو رسانه نزدیک به هاشمی از رئیس‌جمهور سؤال پرسیدند.

*این در حالی بود که تنها دو رسانه اصولگرا موفق به طرح سؤال از روحانی شدند و خبرنگار کیهان از سوی مسئولان نشست ،در لیست سوال کنندگان قرار نگرفت.

* نشست خبری دیروز رئیس جمهور بصورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی چهارم سیما، خبر، پرس ‌تی‌وی و العالم پخش شد.همچنین شبکه‌های رادیویی ایران و جوان هم این نشست خبری را پوشش دادند.

*این نشست با استقبال گسترده رسانه‌ها مواجه شد و بیش از ۱۰۰ خبرنگار و تصویربردار آن را مورد پوشش قرار دادند.

*سخنان روحانی بلافاصله در رسانه های خارجی مورد انعکاس قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها