کد خبر: ۱۵۵۳۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز از قرار دادن ميثم بائو و سيد محسن حسيني در اختيار کميته انضباطي اين باشگاه خبر داد.
غلامرضا باغ‌آبادي اظهار داشت: مجيد جلالي سرمربي تيم در نامه‌اي به کميته انضباطي باشگاه، اين دو بازيکن را به دليل بي‌انگيزه بودن در تمرينات در اختيار باشگاه قرار داد تا نسبت به آنها تصميم لازم اتخاذ شود.

به گزارش فارس ، وي افزود: هيچ اختلافي بين کادر فني و اين دو بازيکن وجود نداشته و تنها علت اين تصميم جدي نبودن بائو و حسيني در تمرينات تيم تراکتورسازي است.

باغ‌آبادي با سخت خواندن بازي تيمش مقابل ذوب آهن اصفهان تصريح کرد: ما دو بازي سخت متوالي در اصفهان با تيم‌هاي اين شهر داريم و اميدواريم با کسب نتايج خوب در اين دو بازي بتوانيم در صف مدعيان قرار گرفته و نتيجه ضعيف دو بازي اول را نيز جبران کنيم.

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: تيم تراکتورسازي بعد از بازي با گسترش فولاد تمرينات منظمي را پيگيري کرده و براي کسب پيروزي مقابل ذوب آهن وارد ميدان خواهد شد.

وي ادامه داد: تيم ما دوشنبه شب با پرواز مستقيم روانه اصفهان شده و سه‌شنبه با تيم ذوب آهن بازي خواهد کرد و چون بازي بعدي تيم يکشنبه هفته آينده در مقابل سپاهان در اصفهان است از اين رو به تبريز بازنگشته و بعد از بازي با سپاهان بازي پرواز روز دوشنبه به تبريز باز خواهيم گشت.

تيم تراکتورسازي تبريز در هفته سوم ليگ برتر فوتبال کشور در فولاد شهر مهمان تيم ذوب آهن اصفهان است. هر دو تيم تنها يک امتياز از دو هفته ابتدايي ليگ کسب کرده و اميدوارند در بازي رو در رو به نخستين پيروزي خود دست يابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها