کد خبر: ۱۵۵۲۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مشتريان بانک صادرات ايران طي چهار ماهه اول سال 92 تعداد21 ميليون و 300 هزار قبض خدمات شهري خود را از طريق ابزارهاي الکترونيکي اين بانک پرداخت کرده‌اند.
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور تسهيل امور بانکي هموطنان با بسترسازي الکترونيکي توانسته است در 4 ماهه اول سال 92 بيش از 21 ميليون قبض خدمات شهري را به صورت غيرحضوري دريافت نمايد. علاوه بر قبوض پرداخت شده به صورت الکترونيکي تعداد 1 ميليون و 200 هزار قبض نيز به صورت حضوري و توسط شعب دريافت شده‌اند.
بر اساس اين گزارش مشتريان و هموطنان مي­توانند از طريق درگاههاي پرداخت الکترونيک شامل: خودپرداز، پايانه هاي فروش، اينترنت بانک و تلفن بانک نسبت به پرداخت قبوض خدمات شهري اقدام نمايند.
شايان ذکراست که بانک صادرات ايران با نصب 3960 دستگاه خودپرداز، 380 هزار دستگاه پايانه فروش و ارائه خدمات الکترونيکي، 6 دهه فعاليت در عرصه اقتصادي، اجتماعي و افتتاح بيش از 49 ميليون و 193 هزار حساب سپهري به عنوان بزرگترين بانک خصوصي کشور از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي الکترونيکي بسزايي در تحقق اهداف بانکداري نوين در کشور برخوردار مي‌باشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها