کد خبر: ۱۵۵۰۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي جوان گسترش فولاد مي‌گويد که بازيکنانش عملکرد خوبي را نشان داده‌اند، ولي به حمايت بيشتر هواداران نياز دارند.
رسول خطيبي درباره بازي اين تيم با سپاهان، اظهار کرد: من بهترين گلزن سپاهان بودم و 51 يا 52 گل براي اين تيم به ثمر رساندم. آماري که در چهار فصل و نيم حضور من در اين تيم نمي‌تواند بد باشد. من خودم را تا حدي مديون سپاهان مي‌دانم و اميدوارم ديدار ما با سپاهان يکي از زيباترين ديدارهاي ليگ شود. آنها تيم خوبي هستند و چندين دوره قهرمان ليگ برتر شده‌اند. با اين حال ما براي سه امتياز به مصاف آنها مي‌رويم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که چقدر اميدوار است، سرنوشت گسترش فولاد هم مانند سپاهان شود و اين تيم صنعتي، از قطب‌هاي فوتبال ايران شود، اظهار کرد: ما هيچ کم و کسري‌اي نسبت به سپاهان نداريم. از لحاظ سخت افزاري وضعيتمان مشابه است و طبق برنامه‌ي هيات مديره باشگاه گسترش فولاد، تيم ما در آينده از بهترين تيم‌ها خواهد شد. ما تيمي قوي مي‌سازيم که تا سالها در کورس رقابت‌هاي ليگ حرف براي گفتن داشته باشد.

سرمربي گسترش فولاد در ادامه با تمجيد از شرايط تيمش، افزود: من سير صعودي‌ را در بين بازيکنان مي‌بينم. مقابل استقلال مستحق باخت نبوديم و در نيمه دوم مقابل تراکتورسازي نيز به مراتب خوب بازي کرديم. اميدوارم که اين سير صعودي در ادامه مسابقات و بازي با سپاهان ادامه يابد و ان‌شاءالله با پيروزي همراه شود. مطمئنا براي کسب سه امتياز به ميدان خواهيم رفت و به هيچ عنوان پس از کسب تساوي بازي نخواهيم کرد. بازيکنان ما از لحاظ بدني و تاکتيکي رو به جلو حرکت مي‌کنند و در بازي با استقلال فقط دوندگيمان خوب بود و در بازي با تراکتورسازي به خصوص در نيمه دوم ،‌ دوندگي و بار تاکتيکي مان خوب بود. ريکاوري خوبي انجام داديم. کارهاي تاکتيکي را نيز به خوبي پيگيري کرديم تا با مشکلي روبرو نشويم.

او در ادامه با ابراز اميدواري از موفقيت تيمش در ادامه ليگ، بيان کرد: آنهايي که فوتبال مي‌دانند از نظر فوتبالي از نحوه بازي فوتبال گسترش فولاد راضي هستند. بازيکنان جواني که فوتبال زيبايي را در مقابل فوتبال مدعي بازي مي‌کنند جاي خوشحالي دارد. من تضمين مي‌کنم ان‌شاءالله اين بازيکنان آينده فوتبال آذربايجان و تبريز را رقم مي‌زنند و در آينده بيشتر از آنها استفاده خواهيم کرد. اين بازيکنان جوان ستاره هستند و با حمايت هر چه بيشتر هواداران به ستاره تبديل خواهند شد. اميدوارم که در پايان فصل نام اين بازيکنان زياد گفته شود و خواهند ديد که ستاره فقط به نام نيست.

خطيبي با تمجيد از هواداران تبريزي در داربي اين شهر، اظهار کرد: هواداران در بازي شهرآورد سنگ تمام گذاشتند. آقايان کاپ اخلاق را به تماشاگران ديگر تيم‌ها مي‌دهند. کاش مسئولان فدراسيون فوتبال در شهرآور تبريز در استاديوم حضور داشتند و فرهنگ بسيار خوب هواداران تبريزي را مي‌ديدند و بايد کاپ اخلاق به اين هواداران برسد. اميدوارم که هواداران در بازي با سپاهان نيز گسترش فولاد را تنها نگذارند. اين تيم متعلق به هوادارانمان است و اگر بازيکنان بومي و جوان را حمايت کنند مثل اين که است که خودشان را حمايت مي‌کنند. ان‌شاءالله نتيجه‌ خوبي را کسب کنيم.

سرمربي گسترش فولاد در پايان و در پاسخ به اين سوال که ميرشاد ماجدي از او به دادسراي عمومي و کميته انضباطي شکايت کرده، گفت: موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها