کد خبر: ۱۵۴۹۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
استقلالی ها عصر امروز ساعت 17 راهی شیراز می شوند تا فردا مقابل فجر سپاسی قرار گیرند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاروان آبی ها با 17 بازیکن به شیراز می رود و در این دیدار قلعه نویی چند بازیکن خود از جمله احمد جمشیدیان ، جی لوید ساموئل و هاشم بیک زاده را در اختیار دارند و به همین خاطر گزارشی تهیه کردیم که در ذیل می خوانید:

** ساموئل از شنبه در کمپ استقلال

 بر اساس گفته ی پزشک استقلال جی لوید ساموئل از شنبه در تمرینات شرکت می کند و هاشم بیک زاده از هفته آینده به جمع آبی پوشان ملحق خواهد شد.

 بد نیست بدانید احمد جمشیدیان وضعیتش نسبت به این دو بازیکن متفاوت است و تا یک ماه باید استراحت کند و بعد در تمرینات حاضر شود.

** آخرین تمرین استقلال در ورزشگاه فجر

قرار است کاروان استقلال امروز ساعت 17 به شیراز سفر کند و بازیکنان به محض رسیدن به این شهر قرار است در زمین اختصاصی فجر سپاسی ساعت 19:15 تمرین کنند.
 
گفتنی است: هماهنگی های لازم را عاری سرپرست فجر سپاسی انجام داده است.

** آنالیز نهایی شیرازی ها در اردوگاه آبی ها

امشب مربیان استقلال برای بار آخر فجر سپاسی را آنالیز و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کنند.

قلعه نویی به بازیکنانی که در بازی با سپاهان عملکرد مطلوبی نداشتند صحبت خواهد کرد تا در دیدار هفته سوم تلاششان را بیشتر کنند.

** ترکیب استقلال فردا مشخص می شود

ترکیب اصلی استقلال مقابل شاگردان پیروانی فردا مشخص می شود.

قلعه نویی پس از برگزاری جلسه خود با دیگر اعضای کادر فنی ظهر فردا یازده بازیکن بازی با فجر سپاسی را مشخص و اعلام می کند. البته سر مربی آبی پوشان جلسه ای هم با این بازیکنان برگزار و وظایفشان را مشخص می کند.

البته تا حدودی ترکیب استقلال مشخص است و می توان به بازیکنانی نظیر: رحمتی، منتظری، حیدری، نوری، نکونام ، تیموریان و.... اشاره کرد.

سر مربی استقلال در نظر دارد برای اینکه آمادگی شاگردانش را پیش از آغاز بازی با فجر سپاسی حفظ کند صبح فردا تمرین صبحگاهی انجام دهند.

گفتنی است آبی پوشان فردا ساعت 10 صبح پس از صرف صبحانه در محوطه هتل تمرین خواهند کرد. بازی فجر و استقلال ساعت 22:15 آغاز می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها