کد خبر: ۱۵۴۵۸۸
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
مصطفی پورمحمدی در یک تغییر دقیقه نودی، به‌جای "منتظری" برای حضور در رأس وزارت دادگستری به مجلس معرفی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز قرار است که در خلال برگزاری مراسم تحلیف در صحن علنی مجلس، وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

در حالی که یک ساعت به آغاز مراسم تحلیف مانده است، اکبر ترکان مشاور حسن روحانی در گفت‌وگو با تسنیم از معرفی حجت‌الاسلام پورمحمدی به‌عنوان گزینه وزارت دادگستری خبر داد.

در همین زمینه، یک منبع آگاه در سازمان بازرسی کل کشور نیز با تأیید این خبر، به خبرنگار تسنیم گفته که حجت‌الاسلام پورمحمدی در حال آماده شدن برای حضور در مراسم تحلیف و از جایگاه وزیر پیشنهادی دادگستری است.

حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه‌ قضاییه نیز در گفت‌وگوی دیگری با خبرگزاری تسنیم، درباره گزینه پیشنهادی رئیس قوه قضاییه به دولت روحانی برای تصدی وزارت دادگستری اظهار داشت: حجت‌الاسلام پورمحمدی به‌عنوان گزینه پیشنهادی به دولت معرفی شد.

وی ادامه داد: تا پیش از این گزینه‌های دیگری چون بختیاری وزیر فعلی دادگستری و حجت‌الاسلام منتظری از گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت دادگستری بودند.

مصطفی پورمحمدی هم‌اکنون رئیس سازمان بازرسی کل کشور است و سابقه حضور در رأس وزارت کشور در دولت اول احمدی نژاد را نیز در سوابق خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها